Hej,
Har nu efter några år utan hoj och husrenovering börjat fundera på att skaffa en hoj. Det som ligger närmast hjärtat är en Ducati 900 SS (t.ex. -98 -> dvs den nyare modellen). Funderar på import från Tyskland.
Har tänkta ta den på släp eftersom svågern har ett täckt släp (dock lite tungt men har ganska stark bil
).
Det jag funderar på är kostnaden för körbar cykel. Som jag har förstått så är det pris på hoj plus kostnad för registreringsbesiktning (1760 kr). Är det något mer som är direkt relaterat till MC'n (alltså ej omkostnader såsom hotell, bensin,..).
Tacksam om upplysningar.
// Jocke
Har nu efter några år utan hoj och husrenovering börjat fundera på att skaffa en hoj. Det som ligger närmast hjärtat är en Ducati 900 SS (t.ex. -98 -> dvs den nyare modellen). Funderar på import från Tyskland.
Har tänkta ta den på släp eftersom svågern har ett täckt släp (dock lite tungt men har ganska stark bil
Det jag funderar på är kostnaden för körbar cykel. Som jag har förstått så är det pris på hoj plus kostnad för registreringsbesiktning (1760 kr). Är det något mer som är direkt relaterat till MC'n (alltså ej omkostnader såsom hotell, bensin,..).
Tacksam om upplysningar.
// Jocke