Importera från England

vill ni hitta en hoj BILLIGT i england så kolla in http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/

mer eller mindre skadade hojjar, kan man leva med nån repad plastbit kan man spara ganska många tio-tusen på en hoj där, dom har mängder med hojjar som inte står med på hemsidan med :tummenupp

är man ett gäng som åker dit kan man säkert deala till sig jävla bra priser på en 3-4-5st hojjar...

har inte handlat där själv (än) men fick sidan rekomenderad till mig av en engelsman jag snackade med som köpt sin hoj där.

Iofs kan det innebära importproblem om hojen varit "skrotad" i ett annat land (även EU) och sen återförd i trafik, strul med CoC osv.

:tummenupp Hänger gärna på om det finns plats.:tummenupp Vill iofs köpa NU under lågsäsong men logistiken är ju rätt viktig...:gnissla

Alternativet är ju som sagt att flyga, det är sjukt billigt och jag vetefan om det inte blir billigare än och ta bilen. Det är INTE roligt att åka sprinter till england och antagligen inte helt billigt heller med tunneln T/R.

Lösning?!

vill ni hitta en hoj BILLIGT i england så kolla in http://www.cheshiremotorcyclesalvage.com/

mer eller mindre skadade hojjar, kan man leva med nån repad plastbit kan man spara ganska många tio-tusen på en hoj där, dom har mängder med hojjar som inte står med på hemsidan med :tummenupp

är man ett gäng som åker dit kan man säkert deala till sig jävla bra priser på en 3-4-5st hojjar...

har inte handlat där själv (än) men fick sidan rekomenderad till mig av en engelsman jag snackade med som köpt sin hoj där.

Synd bara att det är så långt! Man vill ju gärna hålla sig på "east coast". Som jag ser det så finns egentligen bara ett alternativ och det är att flyga med RyanAir till Stansted. Styr upp köpet för att sedan, beroende på vart man hittar sitt objekt, åker båt Harwich-Esbjerg eller de lite mer oglamiga (bara svettiga lastbilschaffisar) linjerna Immingham el. Tillbury - Göteborg. Själv ska man tillbaka till Tjockholm så det blir ju några mil på moppen också. Vad tycker ni?!

Synd bara att det är så långt! Man vill ju gärna hålla sig på "east coast". Som jag ser det så finns egentligen bara ett alternativ och det är att flyga med RyanAir till Stansted. Styr upp köpet för att sedan, beroende på vart man hittar sitt objekt, åker båt Harwich-Esbjerg eller de lite mer oglamiga (bara svettiga lastbilschaffisar) linjerna Immingham el. Tillbury - Göteborg. Själv ska man tillbaka till Tjockholm så det blir ju några mil på moppen också. Vad tycker ni?!

Jag tror också på den linjen, det är såpass bra kommunikationer där så att ta sig runt med tex tåg är smidigt. Sen slår man sig ihop på hemresan för grupptoppfartsförsök!!

Kostnad på en höft?

Hmmm...mitt problem är att kunna ta sig tiden, det får inte bli för mkt ställtid och byten....då lägger jag hellre ut det och pröjsar en tusenlapp extra.

Kostnad på en höft?

Hmmm...mitt problem är att kunna ta sig tiden, det får inte bli för mkt ställtid och byten....då lägger jag hellre ut det och pröjsar en tusenlapp extra.
skulle va tacksam om nån kunde ge tips om mer än nämda sidor för hojar i uk

Autotrader
Ebay
Pistonheads

Är dom största som täcker det mesta, alternativet är att ge sig ut på forum för den hoj man söker.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!