Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zerqan skrev:Hejsan. Jag har kollat med folk och de visar sig att många importerar sina 125or från tysklan.. Nån som har en bra hemsida man kan köpa ifrån? MVH zerqan
Köpa 125a från Tyskland är inte alltid lyckligt trots de låga priserna... et är väldigt ofta att dom är slutkörda på authobahn (?stavning?) Men hittar man ett fint ex så är det säkert kanon! Glöm inte vad du ska kolla efter bara och lås inte på första bästa...zerqan skrev:Hejsan. Jag har kollat med folk och de visar sig att många importerar sina 125or från tysklan.. Nån som har en bra hemsida man kan köpa ifrån? MVH zerqan
Miss_Orchidee skrev:Köpa 125a från Tyskland är inte alltid lyckligt trots de låga priserna... et är väldigt ofta att dom är slutkörda på authobahn (?stavning?) Men hittar man ett fint ex så är det säkert kanon! Glöm inte vad du ska kolla efter bara och lås inte på första bästa...![]()
H4 skrev:Bara skitsnack det där med att de är slutkörda. Tror ni inte folk dödar sina 125r här i Sverige? Finns ju motorvägar överallt... och en 125:a kräver knappast en motorväg för att bli rastad.
Mina egna tankar.
Ja jag hittade på det för ja ville att hans kulle köpa en svensk...H4 skrev:Bara skitsnack det där med att de är slutkörda. Tror ni inte folk dödar sina 125r här i Sverige? Finns ju motorvägar överallt... och en 125:a kräver knappast en motorväg för att bli rastad.
Mina egna tankar.
zerqan skrev:H4... De står på hemsidan att alla mc's går i 80km/h gör dom de eller e de någe annat skit !Iaf vad är väntetiden / frakten
MVH zerqan
H4 skrev:Inget illa menat, vill inte påpeka att ni har fel men det är vad jag själv tycker. Har själv åkt till tyskland flera gånger för att köpa hoj och jag är där minst 2 gånger / år.
Jovvist, hastighetsbegränsningarna ger tyskarna lite mer frihet och de kör säkert lite snabbare men det är ändå fortfarande ett dåligt argument mot att inte handla hoj i Tyskland om priset är jävligt bra och hojen går bra. Sen hur vet man att det verkligen är så? Man kan inte säga att alla kör så, vem njuter av att köra på motorvägen i 160 km/h non-stop? Det är kanske något man gör en kort stund och slår av, det beror på vilka personer som kör.
Jag menar, det finns flera st Aprilia RS 125 som kostar runt 12-13.000, flera stycken. Isåfall åker man ner och stannar ett par dagar, testar och ser hur de är. Även om den är i lite sämre skick än en svensk Aprilia för 27.000 kr så blir det inte så dyrt ändå efter att ha fixat den lite. Jag är rätt säker på att tyskarna behandlar hojen ännu bättre än svenskarna, titta bara på bilarna även om de körs lite hårdare enligt era "teorier".
Sen vet man ju aldrig hur det är där i Tyskland, vi bor i Sverige och så "gissar" vi på att folk dödar sina 125r på autobahn. Det är lite långsökt om ni frågar mig.
Menar inget illa med det ovan, det är mina egna tankar och jag försöker inte säga att ni har felFörsöker bara dela med mig mina egna erfarenheter och tankar så att grabben får sig en hoj.
Dom kan ju buda hem den, men det kostar FETT med pengar + att då måste du antagligen sätta in hela eller en stor del av summan på säljarens konto som handpenning. och det skulle jag inte våga göra med mina surt förvärvade pengarH4 skrev:Frakt? Du åker ner och hämtar den eftersom hojarna säljs av privatpersoner.
ja dom går säääkert i futtiga 80km/h.. skärpning! tänk litezerqan skrev:Det är ffs tyskar .. Ofta man kan prata tyska med dom.. Lite överdrivet.. + dom går i fjuttiga 80km/h !! :S
Ja det tror jag, för jag lovar dig att ska du hitta ne 125a som bara gör 80 där så lärd u få leta noga.zerqan skrev:Men kolla på hemsidan då.. Mupp troru jag sitter o hittar på eller?
zerqan skrev:H4.. Orka åka ända ner te Tyskland :E känns lite onödigt.. Men vad gick din orginal ???
och alla i tyskland kör med strypning precis som i sverigeH4 skrev:Finns många strypta som går i 80 km/h. Min är ostrypt ur butiken.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |