Startgas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 24 Aug 2005
- Hoj
- -
Jag och min pappa satt och diskuterade om man ev. skulle importera en mellanklassare från tyskland, då han säger att det inte går för sig att strypa en importerad hoj
sant eller??
i sådant fall så är det ju högst märkligt
uttryckte mig lite dåligt. jag menade att importera en tung och sedan strypa den
sant eller??
i sådant fall så är det ju högst märkligt
uttryckte mig lite dåligt. jag menade att importera en tung och sedan strypa den
Last edited: