Import, LV-registrerad CR 500

nja..kanske om du vill går det...säkert mycke andra regler i tyskland. sen är säkert ljudnivåsgränsen högre satt där.

då tar jag oså en :)

Jösse skrev:
Men bensinförbrukningen då ?

Man kommer inte långt på en tank med 1.4 liter i snitt (racekörning) :D

som om man skulle bry sig om det :yoparty

Han visste ju iaf att sätta ett bra pris på den...

Men tror det faller på att de fordon som importeras är helfordonsgodkända. DVS, att de är godkända så som de ser ut som standard. Tror jag. Nån som vill försöka?

Hehe, fet hoj! Men jag är lite tveksam till att köra en sådan på gata... Jag hade själv en KTM 500 MX -91 tvåtaktscross (sålde den för två år sedan :huvet ) som jag enduroreggade och körde ganska mycket på gata. Det var ju väldigt kul på kortare etapper (1-2 mil kanske)! Kunde wheela om folk på halvgas på högsta växeln, men den var ganska jobbig att köra också... Jämn gas var inte att tänka på, den får inte så mycket smörjning då, måste pumpa på gasen hela tiden för att den ska gå ordentligt. Annars bluddrar det och smäller och rycker och till slut rasar det... Går ju snålt då också. Ett tips var ju att gå upp i huvudmunstycke, men då bluddrar det ännu mer. Så pumpa, pumpa, men då blir det ryckigt för det och framhjulet bara studsar upp och ner. Men det är den enda hoj jag har haft som gjorde mig helt slut och genomsvettig på 1 mil! :hihi Men ska du bara leka i någon mil på små, små vägar, så köp :tummenupp Fullt och nita, fullt och nita så går det ju...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman