Imorgon ska 12:an hämtas :)

X11Rider

Eldsvärd
Gick med
8 Aug 2007
Hoj
2006, Yamaha, FZ1-S
Ska hämta hem en ZX-12R 01:a imorgon. Någon som har några tips på uppgraderingar till den ? Sitter mig veterligen bara ett Yoshi trioval slip-on på den.

Någon som vet vad man kan vänta sig för nuffror på dynon med PCIII ???

Jag har en polare som har ett Yoshi helsystem och PCIII m.m. till salu om du e intresserad. Var det inte du som skulle hämta hojen här uppe i sthlm?

Pciii

Jag har en polare som har ett Yoshi helsystem och PCIII m.m. till salu om du e intresserad. Var det inte du som skulle hämta hojen här uppe i sthlm?

Visst... Jag snackar gärna med honom. Helsystem o pcIII hade ju inte varit fel :0)

Jo, det är jag som ska hämta i sthlm... kör upp med en hyrbuss imorgon efter jobb.

Visst... Jag snackar gärna med honom. Helsystem o pcIII hade ju inte varit fel :0)

Jo, det är jag som ska hämta i sthlm... kör upp med en hyrbuss imorgon efter jobb.

Måste bara kolla så att det var en -01:a :tungan Drar iväg ett PM imorn med hans nummer när jag pratat med honom.

Hämtar min zx12 om ca 5 veckor..... Trevlig hoj har du iaf köpt jag provade min i fredags :).........

Kör försiktigt och hoppas du blir nöjd med hojjen....

Välkommen i zx12r gänget. Ett mycket bra köp....Med helsystem och pcIII + ett filter får man nog ut uppåt 170-175hk på slangen.

Välkommen i zx12r gänget. Ett mycket bra köp....Med helsystem och pcIII + ett filter får man nog ut uppåt 170-175hk på slangen.

Jobbarpolaren hade en zx12r i fighter utförande... Lätt den grymaste fighter jag kört.. Helt sjövild... :yoparty

(jag skrev att han hade.... tills han kom på att det var skoj att sitta på tanken när han wheelade och gick runt.. hojen gick av på mitten...)

Jagar också en 12:a i tyskland. Vill ha en -03:a. De har lite snyggare front med ett lite mer snajdat ram-air-intag.

Grattis till en otroligt trevlig hoj.
Jag hann med dryga 1000mil på min 12:a i somras. Och jag var inte missnöjd en enda sekund. Det är en snabb, trevlig och bekväm hoj. Finns en del skoj till dom också.
Själv så köpte jag en "gubb" röd 12:a, så nu står den isärplockad för omlack. Hehe...

MVH Morgan.

Han insåg nog att det var alldeles för mycke kraft i 12:an så han köpte en retta istället :tungan

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard