Imorgon kommer den :-)

Har kört MX så ni ska veta att jag KICKAT, jag har kickat mej grön. Men det kändes ytterst märkligt att kicken satt på vänster sida.

Igår när jag körde så la den bara av.....tomgången gick ner sen la den av.
Den gick igång, kom 500 meter sen la den av utan att starta.
Hade gott om tid så jag lät den stå i 5 minuter innan jag provade starta den igen och då startarde den perfekt igen. Märkligt !!!

Har kört MX så ni ska veta att jag KICKAT, jag har kickat mej grön. Men det kändes ytterst märkligt att kicken satt på vänster sida.

Igår när jag körde så la den bara av.....tomgången gick ner sen la den av.
Den gick igång, kom 500 meter sen la den av utan att starta.
Hade gott om tid så jag lät den stå i 5 minuter innan jag provade starta den igen och då startarde den perfekt igen. Märkligt !!!

Dåså varför köpte du inte en 660 då? :D

Ja varför??
Varför köpte jag en MC överhuvudtaget :-)
Jag har nog med famil, golf, mx, styrke, kompisar, löpning, fotboll, hus.

Men värst är nog polaren som åkte från Stockholm till Kalix (100 mil enkel resa) och dum som man är följde man med.
Ett dygn i en skåpbil är inte så spännande om någon hade tänkt prova:)

Dumt är det väl inte, snarare kamratligt. Jag gissar att kompisen var rätt tacksam för sällskapet! :)

625 smc. NY
Ska bli spännande, vilket ni säkert fattar.
Hojen kommer från Bike i Trollhättan.

Nu undrar jag bara.

Vad bör jag få med ?
Tänker på böcker, delar, extra grejer?

Nån som vet ?

Väntar oxå på en :tungan hoppas den kommer nästa vecka :D
sitter och funderar på bike warrantyn som man blir erbjuden.. tog du den?
125/mån eller vad fan det var......

jag tog inte warrantyn. kändes dyrt. konsument verket brukar rekommendera att man ska undvika extra föräkringar.

Väntar oxå på en :tungan hoppas den kommer nästa vecka :D
sitter och funderar på bike warrantyn som man blir erbjuden.. tog du den?
125/mån eller vad fan det var......

Tänk på att man måste serva skiten hos en auktoriserad KTM-verkstad för att extra-garantin ska gälla. 6 mån + 24 mån = en j-a massa slantar i servicekostnader.

Tänk på att man måste serva skiten hos en auktoriserad KTM-verkstad för att extra-garantin ska gälla. 6 mån + 24 mån = en j-a massa slantar i servicekostnader.

Suck, varför ens lämna in den? Jag gjorde misstaget att lämna in den för 100 mila service men nu sköter jag allt själv då vet jag till 110 att det blir rätt!
Visst ska man bara ha den 1 år och sälja sen så är det säkert bra att ha den servad hos KTM butik! De flesta verkar ju bara ha sin motard en säsong!

Suck, varför ens lämna in den? Jag gjorde misstaget att lämna in den för 100 mila service men nu sköter jag allt själv då vet jag till 110 att det blir rätt!
Visst ska man bara ha den 1 år och sälja sen så är det säkert bra att ha den servad hos KTM butik! De flesta verkar ju bara ha sin motard en säsong!
Om man inte gör det så är det ju knappast någon större vits med att skaffa extra-garantin som diskuterades tidigare i tråden.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph