IMMOBILIZER , ECU och nycklar!

Emil Andersson

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
Yamaha R1 YZF
Hej!

Någon kunnig racerförare eller annan person som har en komplett Immobilizer sats med tillhörande delar samt nycklar. Då jag behöver byta ut hela kittet pga förlorad nyckel samt aldrig fått resterande nycklar från säljare. Så skulle behöva allt detta ifall denna firman vägrar byta ut allt. Till en Yamaha R1

tacksam för svar / Emil

Last edited:
Jag använde mig av dessa när jag förlorade alla mina nycklar till gathojen. Gick hur smidigt som helst! Kan bara rekommendera dem :) Blev ett fel på en nyckel jag fick men bara att skicka tillbaks så fixade dom den utan invändningar.

http://www.motomatrix.co.uk/prices.htm

jo en r1a handlar de om.. Om man köper en sådan som du länka om måste man väl köpa någon sak som kopplar bort kodningen i boxen va? Någon aning om vart man skulle kunna leta efter ett fullbordat set i Sverige eller vart man ska vända sig eftersom vissa firmor inte vill hjälpa till med sån här...

Impact: Då får man alltså tillbaks rätt kodade nycklar så allt sedan ser ut som original? Är ganska okunnig om mc delar då jag inte haft hoj allt för länge:(

Jag fick en ny box med kodade nycklar och en nyckel som var utskuren efter det tändningslåset som jag skickade till dom :)

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup