Imgänge!!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Umgänge!!!
Tjo! Jag är Foccan och är mod i Sporthoj Uppsala men är nu i Malmö och jobbar i 3 veckor och bor på mayfair hotel tunneln vid centralen. Är forever alone då jag inte känner en kotte här. Så vill ngn ta en öl ngn vardagskväll så hojta till. Lilla torget äger ju! Liveband där ikväll t.ex och jag är på plats. Får ngn eller några lust så ring/smsa mig på 0737-81 93 71 är inte ute efter en pojkvän/flickvän :tummenupp då jag är upptagen utan bara skönt folk att hänga lite med. Sry om jag störde i forumet!!

-edit- rubriken = jävla ifån

Välkommen ner till söder. Du stör inte i detta forum. Själv bor jag "ute" på landet men det finns en del som håller till i stan. Hoppas du får napp.:)

Bor ju dessvärre i Lund, men orkar du ta dig dit (10 med tåg) så är jag på!

Har nyss börjat min semester så kan hänga me nästan när som de närmaste veckorna.

Låter ju nice! Ja swish vi ska nog köra en aw i Lund nästa vecka surrades det om, då dom flesta jag jobbar med bor där osv :) Annars om du orkar ta dig in till malmö(också 10 med tåg ;) ). För att förtydliga så har jag alltså ingen hoj med mig där nere utan det är på sidan av hojen vi får träffas Quman :)

Låter ju nice! Ja swish vi ska nog köra en aw i Lund nästa vecka surrades det om, då dom flesta jag jobbar med bor där osv :) Annars om du orkar ta dig in till malmö(också 10 med tåg ;) ). För att förtydliga så har jag alltså ingen hoj med mig där nere utan det är på sidan av hojen vi får träffas Quman :)

Ja förstog att du mena de men som ja skrev så har ja semester så kan sätta mig på lilla torg lr nåt annat nästan vilken dag som :)

Orkar gör jag, men vi tappar minst en timmes umgänge/kväll om jag ska ta mig nånstans, eftersom jag måste åka till stallet efter jobbet varje dag. Därför sparar det en massa tid om jag slipper åka rundor ännu mer. :tungan

Vad sägs om imorgon tisdag? Fick precis höra att det finns invasionsplaner på onsdag av svåger med fullt menageri. Jag behöver definitivt stärka mig lite dagen innan om jag ska överleva ockupationen av hemmet.. :crash :fyllisar

Jag är på!! Har inget för mig idag, bartendern på hotellet ville bjuda ut mig idag men va ut med henne förra veckan så roligare tt träffa lite nytt folk! Give me a mess 0737819371 är på väg till hotellet nu.

Tack för igår Irish! Va supertrevligt och blött blev det :P seg dag på labbet idag kan jag säga >_<

Tack själv!
Tur att jag inte skulle jobba idag, jag håller precis att få igång hjärnverksamheten :crash

på tisdagar är det allmän motorträff i lödde, bilar hojar, allt möjligt, har inte varit där på länge personligen dock.

på onsdagar så brukar det vara massvis med folk på sjöborakan i just sjöbo, RR-folket utgår ifrån staffanstorp om man vill för-snacka lite....

antar att du inte har tillgång till hoj här nere, men du kanske har tillgång till bil ?

Dåligt med både och p-son, den längsta sträckan jag rör mig är mellan jobbet och flygplatsen och då är det taxi som häller >_<

Hade ju behövt utrustning också :P

-edit- jävligt kul att folk är engagerade och försöker fixa fra men båge åt mig där nere, stort tack!! :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!