Imac

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Innan jag blir stämplad som totalt passé så är det så här. Min mor har i princip 0 erfarenhet vad gäller datorer och vi tänkte köpa något lättanvänt till henne i prisklass 3000-4000 :- Är det någon här som har erfarenhet av IMAC och något vettigt att säga om dem? Användningsområdet är Ordbehandling, Internet, Musik och enklare spel...

Tacksam för lite seriösa svar.

ething skrev:
Innan jag blir stämplad som totalt passé så är det så här. Min mor har i princip 0 erfarenhet vad gäller datorer och vi tänkte köpa något lättanvänt till henne i prisklass 3000-4000 :- Är det någon här som har erfarenhet av IMAC och något vettigt att säga om dem? Användningsområdet är Ordbehandling, Internet, Musik och enklare spel...

Tacksam för lite seriösa svar.

Har både en Mac o PC.

Om du vill göra mest allmänna saker som lira spel, ordbehandling är PC alternativet för att det finns störst utbud av program här.

Ska du dock syssla med video, musik, grafik osv så är Mac alternativet.

Tja!

hade en iMac innan.... köp den INTE, det var den mest ostabila, slöaste dator jag haft i hela mitt korta liv...däremot jävligt bra grafik.....hänger sej om du klickar 3 ggr me musen....bara att rekomendera att köpa PC :tummenupp

TedebesT

Meissner skrev:
Har både en Mac o PC.

Om du vill göra mest allmänna saker som lira spel, ordbehandling är PC alternativet för att det finns störst utbud av program här.

Ska du dock syssla med video, musik, grafik osv så är Mac alternativet.

Jag vet att många som jobbar med dessa saker du nämner ( framförallt grafiker) men måste få fråga varför du väljer att jobba med en mac i dessa fall?

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back