Im ready - are you...?

Mjo.. visst ska intresset hålla i sig.
Anmält mig till diverse saker och till o med servat hojen nu juh, så visst kommer jag att synas lite runtom på de skånska vägarna.
(o ingen USA-resa detta året som det måste sparas till)

Öh varför satt du hemma o fes i fredags kväll :va Vi invigde ju Ring Bauhaus. Riktigt försiktigt o lugnt jue :D

Megatöntarna (T3)

Öh varför satt du hemma o fes i fredags kväll :va Vi invigde ju Ring Bauhaus. Riktigt försiktigt o lugnt jue :D

Megatöntarna (T3)

Fredags..hmm, nope. då var jag nog ute o körde.. var ledig hela dagen!
Bauhaus är för farligt.. Häckeberga vid skymning med mötande traktor är säkrare! :tungan

Edit: Filmen.. glad jag inte var med.. verkar som man behöver köra långt för att få ett par goa svängar.. eller har jag fattat fel? :va

Last edited:
Njo den rundan är ju inte så svängig så att säga men den är ganska kul när det inte är för mycket trafik :D . Fast man kan ju inte jämföra det med SRW

Var där idag o tog lite bilder. Fin fint kommer det att bli stora kuddar i högfartsvänsterna så man landar mjukt :pannkyss

Får väl hänga med ut till Gruseberga en dag, har inte varit där i år :va konstigt kanske beror på öhh att det är nästan 12 mil dit numera

Bauhaus är för farligt.. Häckeberga vid skymning med mötande traktor är säkrare! :tungan

Fluga kanske "Smack" :gnissla

Denna e lite bättre, Höganäs

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...