I'm back!

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Efter 2 års försök att stilla själen med en cbr 600f -96 är jag nu åter...

Starkare än förr...

På en KTM 660! TJOHO!

Det finns väl knappt några aktiva medlemmar i detta forum som minns mig (Hej TomK, wheeliflikkan och några till... :)) och min 640... men det gör väl inget. Ni "nya" är säkert oxå snälla. ;)

Jaja... Jag är ingen rejsputte eller nåt utan bara en vardagsförare som gillar kreativ körning. Dessutom ganska talanglös.

Det är iaf skönt att vara tillbaka. Trots 8 mil från uppsala i 7 grader och lite regn. Det var det värt.

Vi ses!

/Lucky9

Kanon Fredrik! :banana

Då har jag nån att köra in hojen med....

Klart vi kommer ihåg dig (och gammelknarren) :) Två år är ju ingenting för oss som är lite till åren komna :D

Lucky9 skrev:
2091216 Efter 2 års försök att stilla själen med en cbr 600f -96 är jag nu åter...

Starkare än förr...

På en KTM 660! TJOHO!

Vi ses!

/Lucky9
Det är klart vi kommer ihåg dig, LuckyF!!! :) Du är, trots att du valt åranscht, välkommen tillbaka till den RIKTIGA världen!!! :krama

Var rädd om dig och häng med på många roliga supermotoäventyr. :banana
Åland nästa för dig också?!?

Lucky9 skrev:
2091216Det finns väl knappt några aktiva medlemmar i detta forum som minns mig/Lucky9

Jag har inte varit speciellt aktiv heller men jag minns dig iaf... har nog t.om träffats på bromma flygfält, back in the day :tummenupp

420 skrev:
2091591 Vem fan är du då? :D :pannkyss

/Stefan

Hehe... Jag har nog fan kvar min 420-fan-tröja... Den med "Häjja 420". :)

Får väl se om jag får användning för den i år. Det vill säga om jag får tid/möjlighet att pallra mig iväg till nån typ av event i år.

Fan va kul det är att va tebax. Idag har jag roat mig med att tala om för sthlm att det är vår. Det vill säga... Lite lugn cruising i stan med lite "ofrivilliga" stegringar eller bara "missa en växel" när man vill påkalla någons uppmärksamhet.

Till och med polisen var på vår-humör. Dom jagade mig nästan inte alls. Bara blinkade lite uppskattande med sina fina lampor på taket. Tur att man inte har backspeglar. Då kunde man ju blivit bländad.

@Motardnisse, jag är rätt rostig så jag är lätt med på lite inkörningsrepor. Säg bara till... Dock borta kommande vecka.

Monobike skrev:
2091827 Jag har inte varit speciellt aktiv heller men jag minns dig iaf... har nog t.om träffats på bromma flygfält, back in the day :tummenupp

Jorå.. vi har träffats. Jag minns att jag var impad av dig redan då. Att bara få för sig att åka 10 mil enkel för att sen åka fram å tebax på en raka är imponerande. Vill minnas att det inte var så varmt då heller?

Tror nog att jag har lite bilder på dig liggandes.

Som sagt, kul att va tebax. Vi ses och jag hörs. :)

/Lucky9

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...