Ilsk

• Thread starter Thread starter m8
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

m8

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2008
Hoj
honda sport
Var ute o körde en runda idag, låg mest o skojkörde, helt plöstligt så kom det upp en bil bakom mig, han låg väldigt nära mig,typ 2 meter, tänkte att det kanske var en polis, så jag släppte av lite, då körde bilen om mig, det var en jävla gammal gubbe bakom ratten, jag blev så j-vla arg att jag körde upp jämnsides och slog av bakspegeln för honom, sen bara drog jag....

Faan så jävla nära behöver väl dom inte köra, tänk om jag hade behövt panikbromsa, vad hade hänt då???

hehe bra gjort, vågat...

Ja har precis börjat köra hoj, vart ute o kört tre fyra dagar nu, varje gång en bil "hakar på" får jag snutnojja..

O ibland så funderar jag på o tejpa "3 sek." i vitt på ryggen, skulle det dryga ut vissa personers avståndshållande tro?

O ibland så funderar jag på o tejpa "3 sek." i vitt på ryggen, skulle det dryga ut vissa personers avståndshållande tro?

Det där var ingen dum idé. Vem blir den första med tröjtrycket:
1001
1002
1003
?

vad hade hänt om gubben hade helt plötsligt bytt fil igen när du skulle slå på backspegeln?

Det där är bara korkat från båda håll. Tappar man sin cool i trafiken så har man bara tur om man klarar sig.

Grattis! Där skapade du förmodligen cirka 20pers till som hatar sporthojjar över allt annat, precis vad som behövs! Bromsljusblinka hade kanske vart en enklare, snabbare och effektivare metod annars....

Du släppte av och gubben körde om dig och du blev arg?? Känns inte riktigt som det finns fog för att klippa en backspegel i det läget. :va

Sån tröja ska jag skaffa!:tummenupp

OT : Jag har funderat på "Håll avstånd! Sänk farten!" :D
Men kanske är det lite för förargelseväckande, har inte "råd" att än mer riskera att bli omkullkörd. I bakrutan på bilen hade en sån dekal kunnat sitta. Hunden hade definitivt uppskattat mer defensiv körning. (Därmed inte sagt att jag kör respektlöst när hunden är med :mattias, eller att jag faller för trycket, men irriterad kan man ibland bli över rövslickare i trafiken)

jag gjorde ngt liknande en gång men det var befoget (enligt mig) Och många andra på SH. De va en idiot som körde ut å jag var halv metern i från att resa med fåglarna. Men att han kör upp i arslet för att köra om?? Jag talar för mig själv å jag antar att jag inte är ensam. HUR NÄRA LIGGER MAN SJÄLV NÄR MAN SKA KÖRA OM I VÄNTAN PÅ FRI SIKT? Så om han ändå körde om så e väll problemet ur världen.. iaf för min del. Men som sagt lite väl nära va det iof. take care:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2