Ikväll?

När man för en gångs skull masar sig iväg till Lödde så står Haffa där och leker lazerdome, tur som en tokig så slog jag av innan jag blev beamad.

När man för en gångs skull masar sig iväg till Lödde så står Haffa där och leker lazerdome, tur som en tokig så slog jag av innan jag blev beamad.

då var du en av dom som hade tur, jag var en av dom som hade otur:huvet
2400 fattigare buhu:näsblod

Någon som vill starta en fond för Sofie? Jag var reislaiter för min egna grupp...jag o jag...haha! :rofl

Någon som vill starta en fond för Sofie? Jag var reislaiter för min egna grupp...jag o jag...haha! :rofl

Sura pengar, men lappen har du ju kvar iaf :tummenupp

Mycket trevlig tur! :) Tråkigt med böterna PinkPassion......

Kör inte så jävla jettefort dåe! Typiskt pinkflickorna...

"Slå av"???
Du tJör väl aldrig fortare än din syn tillåter dig numera? Progressiva glas skulle kunna hjälpa.
...Voxtorp i tidig April, tidigt 2000-tal, knäskrap i snöig rondell, +4°C o stenhårda däck... svunna tider när du var Outlaw.
:D:krama

"Slå av"???
Du tJör väl aldrig fortare än din syn tillåter dig numera? Progressiva glas skulle kunna hjälpa.
...Voxtorp i tidig April, tidigt 2000-tal, knäskrap i snöig rondell, +4°C o stenhårda däck... svunna tider när du var Outlaw.
:D:krama
Jag kör ibland så fort så att det svartnar för ögonen, hur är det med farbrors nyckelben, jag vet nog jag... pa sa säjj :mad:

...hur är det med farbrors nyckelben, jag vet nog jag... pa sa säjj :mad:

Ajj faan... hyyysch.... :gnissla
(Äntligen ett synligt bevis att man kör hoj :yoparty)
Har förresten din prostata blivit bättre än? Läckage måste vara skitjobbigt juh - alltid fuktigt ställ som ingen vill låna...

/Snart back in business...

Ajj faan... hyyysch.... :gnissla
(Äntligen ett synligt bevis att man kör hoj :yoparty)
Har förresten din prostata blivit bättre än? Läckage måste vara skitjobbigt juh - alltid fuktigt ställ som ingen vill låna...

/Snart back in business...
Jag ska slå dig med käppen... om jag bara kunde komma ihåg var jag lagt den.

Våxtorpsrunda om 3 veckor? :banana

Jag ska slå dig med käppen... om jag bara kunde komma ihåg var jag lagt den.
Våxtorpsrunda om 3 veckor? :banana

:rofl :rofl
....du é för go'....
Käppen glömde du ju på Knudan under SM, och Voxtorp körs i APRIL...., inte September! Men jag hänger gärna med på en runda om du lovar hålla den under 30 mil och söder om Jönköping :krama

:rofl :rofl
....du é för go'....
Käppen glömde du ju på Knudan under SM, och Voxtorp körs i APRIL...., inte September! Men jag hänger gärna med på en runda om du lovar hålla den under 30 mil och söder om Jönköping :krama
Bah.... tunnis... Våxtorp är grym så här års, nästan nysopad och bra sikt i buskaget, vi har hittat en rolig rutt via Båstad, mindre än 30 mil så är det inte ens lönt jue, min järnhäst tar tid att värma upp.

1/3 del av sträckan brukar vi köra grusväg numera :banana

Asså ni Gammla Gubbar ska alltid vara värst
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Xe1a1wHxTyo&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Xe1a1wHxTyo&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Asså ni Gammla Gubbar ska alltid vara värst...

Asså... due... GaMMla stavas väl med ETT "m" juh.
Pisk som vanligt, en Torsdag, i Lödde... OK?
Några repor till så hänger du kanske med :D

....men vi börna rätt bra på rad den gången... :yoparty
Vart tog filmen vägen förresten från den kvällen?? ALEX!!?? MONEY!!??

/Goda minnen bleknar långsamt

Asså... due... GaMMla stavas väl med ETT "m" juh.
Pisk som vanligt, en Torsdag, i Lödde... OK?
Några repor till så hänger du kanske med :D

....men vi börna rätt bra på rad den gången... :yoparty
Vart tog filmen vägen förresten från den kvällen?? ALEX!!?? MONEY!!??

/Goda minnen bleknar långsamt
Dagens ungdomar.... nej tacka vet jag diagonaldäck och trumbromsar, det gick ju fortare på den tiden oxo.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT