Ikväll?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Händer det något ikväll?
Jag måste passa på och köra nu innan hojen försvinner... :(

Torso/Lödde? Någon som är sugen? Är ju mysigt väder idag. :)

Vågar knappt köra min hoj, har inte mycket bromsbelägg kvar. Men kanske bytar idag.

Torso/Lödde? Någon som är sugen? Är ju mysigt väder idag. :)

Vågar knappt köra min hoj, har inte mycket bromsbelägg kvar. Men kanske bytar idag.

Japp Jag e på idag.

App app app försök inte damen. Klart du ska med. Jag har reservhoj annars:D

Japp Jag e på idag.

App app app försök inte damen. Klart du ska med. Jag har reservhoj annars:D

hahha jag har bromsbelägg, dom ligger i köket. måste bara byta. :arsele har aldrig gjort det så behöver nån som kan hjälpa mig. får se om svalan kan ta sig ur sängen idag :sjuk och hjälpa mig. :D

hahha jag har bromsbelägg, dom ligger i köket. måste bara byta. :arsele har aldrig gjort det så behöver nån som kan hjälpa mig. får se om svalan kan ta sig ur sängen idag :sjuk och hjälpa mig. :D

Eller så kommer jag in tidigare. Frågan e vilket som e lättast. Byta beläggen eller sparka upp svalan. :gnissla Roligast e nog alt 2. :D

Eller så kommer jag in tidigare. Frågan e vilket som e lättast. Byta beläggen eller sparka upp svalan. :gnissla Roligast e nog alt 2. :D

Du kan komma in tidigare ändå, så kan vi sparka upp svalan o titta på när han jobbar. :hihi

Nä fan, men kom in tidigare om du vill så kan vi se om vi hittar nån *host* vänlig själ. :arsele

Men ska vi fortfarande ses på torso kl 18? är där något kvar av parkeringen?

Jag drar dit nu och sätter igång grillen. Kom när ni vill!

Ingen press:rolleyes: eller
Det kan hända att jag mår lite bättre idag o ska till sjukan
Det kan oxå hända att jag svänger förbi o visar hur man byttar
PUSSY POWER

sparka hit o sparka dit
HAR JAG GÅTT O LAKT MAJ SÅ HAR JAG GÅTT O LAKT MAJJ:arsele

Du kan komma in tidigare ändå, så kan vi sparka upp svalan o titta på när han jobbar. :hihi

Nä fan, men kom in tidigare om du vill så kan vi se om vi hittar nån *host* vänlig själ. :arsele

Men ska vi fortfarande ses på torso kl 18? är där något kvar av parkeringen?

Det ordnar sig ska du se. Malmö e stort o det måste väl finnas någon annanstans vi kan ta vägen om den P försvinner. Men som sagt jag e ingen höjdare på Malmö:rodnar så någon annan får ta sig ann den uppgiften isåfall.

Eslövsrundan till Lödde ;)

Samling: 18:00
Avfärd: 18:30
Plats: statoil Eslöv

Trixet är att man ska bromsa mindre och gasa mer, så slipper man byta:yoparty

Har inte bytat sen jag köpte hojen förra året, så tror inte jag har problem med att jag bromsar för mycket. ;)

Blir det bad ikväll????

Eslövsrundan till Lödde ;)

Samling: 18:00
Avfärd: 18:30
Plats: statoil Eslöv

Kunde du klämt ur dig tidigare ju :mad: lovade att följa med på 20års fest nu ist :huvet

har du inget jobb att sköta vid tiden du gjorde inlägget :va haha

Kunde du klämt ur dig tidigare ju :mad: lovade att följa med på 20års fest nu ist :huvet

har du inget jobb att sköta vid tiden du gjorde inlägget :va haha

haha sorry, bestämde det på jobb och var bara hemma om innan jag skulle på jobbintervju ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT