Ikväll mellan 19.00-20.00 är det sex som gäller

Hörde talas om det där för nån vecka sen. Grejen är att hur ska man kunna se på programmet om man måste stänga av TV:n? Och ifall det är ok att ha TV:n på, är det då inte risk att en massa folk slår på den för att vilja delta i experimentet och därmed förbrukar extraström :va

berggren_martin skrev:
Hörde talas om det där för nån vecka sen. Grejen är att hur ska man kunna se på programmet om man måste stänga av TV:n? Och ifall det är ok att ha TV:n på, är det då inte risk att en massa folk slår på den för att vilja delta i experimentet och därmed förbrukar extraström :va

Moment 22 Revisited, liksom. :huvet

berggren_martin skrev:

EFTER PROGRAMMET står det.

berggren_martin skrev:

Tv:n ska stängas av efter programmet ju

Vi singlar då? Ska vi ha Hjärnkontoretparty hemma och lägga 1000bitarspussel och äta burkmajs?

Haha, då ska jag sparka folk i en belyst gympasal.
Sen har jag hellre sex MED någon :tungan

Emmi skrev:
Vi singlar då? Ska vi ha Hjärnkontoretparty hemma och lägga 1000bitarspussel och äta burkmajs?

Vaddå VI! Dra över jensjönsen då, han ser alltid så villig ut..... nästan så man vill lite själv varje gång :arsele

Mavve skrev:
Vaddå VI! Dra över jensjönsen då, han ser alltid så villig ut..... nästan så man vill lite själv varje gång :arsele

Du kan få låna honom om du vill :whip. Bara jag får lämna lägenheten först. Sex med bästa kompisen e inte bra. Dessutom har jag fått massa tips från hemsidan:

- Be någon vuxen tända ljus.

- Storstäda hemma på gammaldags vis utan dammsugare.

- Låtsas att ni är en stenåldersfamilj och bygg en grotta i vardagsrummet.

- Diskutera något hett ämne så att diskussionen kommer igång.
Exempel kan vara höjd veckopeng, stanna ute längre på kvällarna eller om ni ska få börja på den där nya sporten eller inte.

- Passa på att bjuda hela klassen på Hjärnkontoret-party. Alla får ta med sig något att äta, men det måste vara kallt. På partyt kan man leka sanning eller konsekvens och andra lekar där det helst ska vara litet mörkt.

- Ät inte micropopcorn. Burkmajs är mycket bättre.

Last edited:
Mavve skrev:
Du kan väl filma?
- mot betalning? :hihi

Thank God, :Bugar det finns en webkamera så jag slipper fílma! Ni får vara på golvet, Jens säng är en loftsäng så där kan ni inte vara ändå.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna