Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Började med att jag och en polare stod och fikade på Shell i alby, när 2 poliser kommer in och frågar..
-Är det din hoj?
-Ja..
-Vi har fått klagomål om någon som har buskört i krokarna, bla kört på bakhjulet i hög fart på motorvägen här ute! Kan det ha varit du?
-Nä, sånt håller inte jag på med
-Nä, det är klart! Regskylten då?
-ja??
-var är den?
-där bak!
Poliserna går ut och kollar,sedan kommer dom in och säger att den är skitig och att den sitter långt in i hjulhuset och att dom inte kan avläsa den, när jag åker ifrån dom.. Svarar med att jag stannar ifall Polisen vill det. Svaret blir bara. haha.....trevlig kväll på dig! Kan tillägga att dessa poliser var mycket trevliga!
Åker sedan hemåt, polar`n efter i bil.
Kommer in mot en vänsterkurva, "tvåfiligt" farten är runt 100. När plötsligt polar`n kommer ångandes på innern med sin S40...tänker att nu ska visas vart skåpet ska stå.. växlar ned och hissar trotteln. När kurvan nästan är slut så rasslar det till och bakhjulet låser sig, får upp en fet sladd och lägger ett lååångt svart spår efter mig, Lyckas på nån jävla vänster hålla hojen på vägen iaf, till slut går kedjan av. När jag tittar på drivpaketet så ser jag att det är många tänder som gått av och kedjan rasslar som fan.. Jag visste ju att drivpaketet var slut men inte såå slut! Hojen har ju bara rullat 850mil
Är hursom helst glad att vägen var torr just där det hände och att kedjan inte hoppade av mitt i kurvan, för då hade jag nog inte skrivit det här....
Så nu får man ta sig i kragen och kolla hojen lite bättre i fortsättningen.
-Är det din hoj?
-Ja..
-Vi har fått klagomål om någon som har buskört i krokarna, bla kört på bakhjulet i hög fart på motorvägen här ute! Kan det ha varit du?
-Nä, sånt håller inte jag på med
-Nä, det är klart! Regskylten då?
-ja??
-var är den?
-där bak!
Poliserna går ut och kollar,sedan kommer dom in och säger att den är skitig och att den sitter långt in i hjulhuset och att dom inte kan avläsa den, när jag åker ifrån dom.. Svarar med att jag stannar ifall Polisen vill det. Svaret blir bara. haha.....trevlig kväll på dig! Kan tillägga att dessa poliser var mycket trevliga!
Åker sedan hemåt, polar`n efter i bil.
Kommer in mot en vänsterkurva, "tvåfiligt" farten är runt 100. När plötsligt polar`n kommer ångandes på innern med sin S40...tänker att nu ska visas vart skåpet ska stå.. växlar ned och hissar trotteln. När kurvan nästan är slut så rasslar det till och bakhjulet låser sig, får upp en fet sladd och lägger ett lååångt svart spår efter mig, Lyckas på nån jävla vänster hålla hojen på vägen iaf, till slut går kedjan av. När jag tittar på drivpaketet så ser jag att det är många tänder som gått av och kedjan rasslar som fan.. Jag visste ju att drivpaketet var slut men inte såå slut! Hojen har ju bara rullat 850mil
Är hursom helst glad att vägen var torr just där det hände och att kedjan inte hoppade av mitt i kurvan, för då hade jag nog inte skrivit det här....
Så nu får man ta sig i kragen och kolla hojen lite bättre i fortsättningen.