Ikea börjar sälja hemelektronik

Tror det kan bli lurigt att sälja inbyggda grejer faktiskt.
Jag skulle iaf inte köpa en tv som har en fast möbel runt sej.

Svårt att tajma att tv:n går sönder/behöver bytas samtidigt som man känner för nya möbler.

Som att det skulle spela nån roll på möbler från Ikea. Man ska väl vara glad om dom överlever lika länge som en tv. Mitt skrivbord och kontorsstol är 6 år gamla och jag har nött genom faneren. Eg ska det nog snarare kallas lacken... Och kontorsstolen har trasigt överdrag.

Kamprad lyckades med det som sossarna inte lyckats med på 50 år, nämligen att avskaffa arvsrätten.

Eller varför inte en kamera: :tummenupp

ikea-cardboard-digital-camera.jpg

"At the recent Fuorisalone event, a design expo held in Milan, Ikea gave out branded cameras in its press kit to media attendees. The simplistic cardboard camera has built-in memory that can store up to 40 digital photos. It’s powered by two AA-sized batteries and has a pull-out USB connector so you can transfer the photos to your computer. Once you’ve reached 40 photos, you can wipe out the internal memory and start over again.

Ikea’s disposable camera probably won’t be able to handle the wear and tear of ordinary cameras, but it’s certainly a nifty gadget for a branded merchandise."

http://mashable.com/2012/04/26/ikea-cardboard-digital-camera/

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...