Ignorefunktionen, hur funkar den?

Visst kan det vara störigt och fördärva fakta osv, men de personer man blir sugen på att ignorera är ju också oftast de som bjuder på det grymmaste skratten!
Man vill ju hålla sig uppdaterad om hur korkad människan blivit sedan sist.

I mitt fall handlade det inte heller om att jag tog illa vid mej, utan jag hade lessnat bara. Så ist för att reta upp mej på personen, och förmodligen skriva något som bara gjorde att det blir vilda diskussioner, så valde jag att ignorera personen.

Precis som jag gör i verkliga livet, utanför internet.

Ignore fungerar ju bra, men virtuell ignore funkar ännu bättre, du låtsas bara att du aldrig har sett personens dumma inlägg...
Kräver lite självdiciplin, men funkar utmärrkt.

Om en person på din ignorelista citerar dig så syns ju det i listan "visa svar", då är det upp till dig att gå in i tråden och bocka av att du vill se just det inlägget, eller helt enkelt låta bli att kolla.

Om en person på din ignorelista citerar dig så syns ju det i listan "visa svar", då är det upp till dig att gå in i tråden och bocka av att du vill se just det inlägget, eller helt enkelt låta bli att kolla.

Har inte tydligen inte blivit quotad än då. Kan ju bero på att personen vet om att den valts bort av mej.

Back