Igår var det dags att byta däck...

sege skrev:
Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...

Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.

Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?

nope mamma :lol

sege skrev:
Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...

Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.

Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.
Det där är en gammal busshållsplats som INTE används längre.
Ja förutom att klottra på och eventuellt försöka gömma sig i och smygröka lite.

Hade den varit i bruk delar jag helt dina åsikter, men just den här är inte det.

Det var en jävla skön burn iaf!

sege skrev:

Ha ha ha..
Inte lätta att vara så ansvarlig.
Passa dig så att du inte kör över hastighetsbestämmelserna för då ökar ju dina miljöutsläpp och det vore ju inte heller bra för din moral :hihi

Då skulle du ju oxå bli en outlaw!

Söder skrev:
Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.
Det där är en gammal busshållsplats som INTE används längre.
Ja förutom att klottra på och eventuellt försöka gömma sig i och smygröka lite.

Hade den varit i bruk delar jag helt dina åsikter, men just den här är inte det.

Det var en jävla skön burn iaf!

Jag är inte vuxen nånstans, men nån jävla gräns får det vara men okejdå, säg att det är en gammal jävla skitbusskur i mitten av ingenstans så jag slipper bli så jävla förbannad.

Fan ta er, förstöra min dag så där. Ni är skyldig mig en dag! :D

Smygrökte ni?

sege skrev:

Om du kör hoj har du säkert gjort nåt bus själv...
Skvätta ner en busskur med gummi kanske kan va kul (har aldrig provat) men det riskerar inga männskoliv...
Köra för fort riskerar andra männskors liv...
Har du kört för fort nån gång???

Dangerous_Dave skrev:
Kan inte säga att du ljuger men jag har en hint om att du inte är riiiiktigt ärlig nu... :tungan
Eller??

Läskigt att köra fort.

En gång körde jag fort på ett flygfält, då dog jag nästan.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd