D-one
....
Pawwe skrev:Så jag tog en "tur" i förrgår![]()
![]()
Pawwe, E bilden (avataren) tagen på Vält/ Axvägen i viksjö?
Trodde du flyttat ifrån

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pawwe skrev:Så jag tog en "tur" i förrgår![]()
![]()

sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?

Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?
sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?
Söder skrev:Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.
Det där är en gammal busshållsplats som INTE används längre.
Ja förutom att klottra på och eventuellt försöka gömma sig i och smygröka lite.
Hade den varit i bruk delar jag helt dina åsikter, men just den här är inte det.
Det var en jävla skön burn iaf!
Om du kör hoj har du säkert gjort nåt bus själv...sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?
Dangerous_Dave skrev:Har du kört för fort nån gång???
sege skrev:Nej. Aldrig.
Kan inte säga att du ljuger men jag har en hint om att du inte är riiiiktigt ärlig nu...sege skrev:Nej. Aldrig.
Dangerous_Dave skrev:Kan inte säga att du ljuger men jag har en hint om att du inte är riiiiktigt ärlig nu...![]()
Eller??
Gillar heller inte flygfält...sege skrev:Läskigt att köra fort.
En gång körde jag fort på ett flygfält, då dog jag nästan.
nejGandalf skrev:Börna e skoj.. så e det..
Möjligen omoget men sånt går väll över när man e över 30![]()
![]()
D-one skrev:Pawwe, E bilden (avataren) tagen på Vält/ Axvägen i viksjö?
Trodde du flyttat ifrån![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |