D-one
....
Pawwe skrev:Så jag tog en "tur" i förrgår![]()
![]()
Pawwe, E bilden (avataren) tagen på Vält/ Axvägen i viksjö?
Trodde du flyttat ifrån

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pawwe skrev:Så jag tog en "tur" i förrgår![]()
![]()

sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
Har du/ni/löksoppa inte kommit ifrån det?

Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Och att busskuren inte var i bästa skick är väl skitsamma? Vad har det med saken att göra? 'Den är lite förstörd så vi förstör lite till', så resonerar en rebellisk tonåring på högstadiet som gör uppror mot vuxenvärlden och allt därtill.
sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Söder skrev:Ha ha ha.... För att stilla ditt "vuxen-sinne" lite.
Det där är en gammal busshållsplats som INTE används längre.
Ja förutom att klottra på och eventuellt försöka gömma sig i och smygröka lite.
Hade den varit i bruk delar jag helt dina åsikter, men just den här är inte det.
Det var en jävla skön burn iaf!
Om du kör hoj har du säkert gjort nåt bus själv...sege skrev:Mjo, för man blev genast en moralnisse för att man inte tyckte det var speciellt intelligent att burna i en busskur...
Dangerous_Dave skrev:Har du kört för fort nån gång???
sege skrev:Nej. Aldrig.
Kan inte säga att du ljuger men jag har en hint om att du inte är riiiiktigt ärlig nu...sege skrev:Nej. Aldrig.
Dangerous_Dave skrev:Kan inte säga att du ljuger men jag har en hint om att du inte är riiiiktigt ärlig nu...![]()
Eller??
Gillar heller inte flygfält...sege skrev:Läskigt att köra fort.
En gång körde jag fort på ett flygfält, då dog jag nästan.
nejGandalf skrev:Börna e skoj.. så e det..
Möjligen omoget men sånt går väll över när man e över 30![]()
![]()
D-one skrev:Pawwe, E bilden (avataren) tagen på Vält/ Axvägen i viksjö?
Trodde du flyttat ifrån![]()
![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard