igår hade gud en bra dag

Snabbe_jag skrev:
Tänkte mer på vem som haft den som depåmoppe innan.....

Plus att man sett dig på den i stan med resten av moppegänget med fötterna i marken på P-däcket :D

Jajaja... Folkesson stämpeln är tydligen inte borttvättad ännu :-(

Och jag hoppas du menar fotpinnarna när du säger fötterna i marken för om du säger att jag har fötterna i marken i kurvor så har du nog sett väääldigt fel :fatta!

kaZmur skrev:
Jajaja... Folkesson stämpeln är tydligen inte borttvättad ännu :-(

Och jag hoppas du menar fotpinnarna när du säger fötterna i marken för om du säger att jag har fötterna i marken i kurvor så har du nog sett väääldigt fel :fatta!

Tänkte faktiskt mer på de andra, det med fötterna i backen när de kör....

Ta bort 5:an och div dekaler så kanske den blir utraderad som Folkes ex :hej

Snabbe_jag skrev:
Tänkte faktiskt mer på de andra, det med fötterna i backen när de kör....

Ta bort 5:an och div dekaler så kanske den blir utraderad som Folkes ex :hej

Ja det hoppas jag, annars går ryktena isär :D
Funderade på att göra det innan men stuntade i det eftersom att klistermärkena är svindyra och sitter som berget, så om jag skulle försöka dra bort dem skulle jag med största sannolikhet dra bort lacken, och det är ju den som gör moppen... :D

kaZmur skrev:
Funderade på att göra det innan men stuntade i det eftersom att klistermärkena är svindyra och sitter som berget, så om jag skulle försöka dra bort dem skulle jag med största sannolikhet dra bort lacken, och det är ju den som gör moppen... :D

Det är sant, men använd dig av varmt vatten så brukar det gå...

kaZmur skrev:
Har du några bättre bilder på den`?

Finns många dårar i trafiken...
Var i stan & övade vad det nu var..kommer till en korsning där det på andra sidan var parkerade bilar så jag måste svänga ut en bit till vänster, kollar backspegeln o börjar glida ut när jag hör ett motorljud...svänger snabbt som ögat tillbaka & blir omkörd av en Taxi i en jävla fart precis i KORSNINGEN.
*dunk,dunk* sa hjärtat

Hightuned skrev:
Jag hävdar fortfarande bestämt att det skulle vara dödstraff för bilförare som inte ser sig för!. :mad:

Ehhhh
Visst ska alla trafikanter se sig för men...
Det finns många faktorer som gör att vi ibland inte ser det vi borde.
Låt oss säga du kommer i 150+ på din hoj, vid en korsning så står det en bil, du tycker att han borde ha sett dig (vilket han kanske inte har gjort)
därmed så sänker du inte farten eller sänker för lite.
När du är på tok för nära så svänger billisten ut framför dig...
Menar du att du inte har nåt ansvar alls i detta?

Skall det helt sonika vara dödsstraff på denna billist också?

Last edited:
jaja, jag får skylla mig själv om jag kör så jädra fort, pratade med gubben och han betalar hälften av alla skador så det är ok, han skrapade bara av suzuki daglerna från vinschen sen var det inte mer med det

kajlyl skrev:
Jasså vi har en lunarfjårtis på forumet :p :rolleyes:

Hehe, ja älzkar lUnAr och mina kompiZar... o ja Drikker sprit för å va kool =) PöZZ

:crash :crash :crash :crash :crash

Fan det måste vila en förbannelse över de nya Gixxer1000 -03 här på forumet.... 4 kraschade av 6 möjliga hittills.... :(

Zeb_Macahan skrev:
Nu vill jag inte va sån, men håller man 220 och sen saktar ner till "låga" 140 på en X(vad var det för hastighetsbegr.?) så är det inte alltid så lätt att se hojar, och att ge [moral]"gubben på käften" är nog INTE rätt sätt att hantera situationen! [/moral]

Så kör man fort får man nästan stå för det om det går fel...

//jaG

Klokt! :tummenupp

Mattiaz skrev:
Fan det måste vila en förbannelse över de nya Gixxer1000 -03 här på forumet.... 4 kraschade av 6 möjliga hittills.... :(

Ja det är väl ingen gathoj egentligen..

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back