IF = ruttet! administartiv avgift som om inte höjningen torde räcka med 40%

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
tomt i grottan
Inte nog med att de höjde försäkringen till 10660 de tar ut en avgift på 6-7 % till på helårsförsäkringen så från att försäkringen skulle kosta 10660 så kostar den helt plötsligt 11269.92 spänn fy fan vad ruttet

bull bull :mad:

nepp ska ansluta mig åter till bilsport&mc blev 8812 kr helt ok pris jämfört med andra :arsele

Scorpionfighter skrev:
Inte nog med att de höjde försäkringen till 10660 de tar ut en avgift på 6-7 % till på helårsförsäkringen så från att försäkringen skulle kosta 10660 så kostar den helt plötsligt 11269.92 spänn fy fan vad ruttet

nepp ska ansluta mig åter till bilsport&mc blev 8812 kr helt ok pris jämfört med andra :arsele

Slippa detta om du har autogiro :va

If :zpy

Scorpionfighter skrev:

Nja, jag kommer få betala 2500:- hel/halvår hos IF medan jag skulle få betala 9300:- hel/år hos bilsport&mc. Så jag säger aldrig mer bilsport&mc, han kunde inte ens motivera deras höjning då jag fick ett pris på 4800 förra året och nu 9300:- :3freak

Har två st kompisar som har varsin KTM950, den ena som har haft sitt kort i 2 år får betala 6500 för sin medan den andra har haft kortet lika länge som jag får betala strax under 4000:- och detta hos bilsport&mc. När jag påpekade detta för dem så kunde han inte svara på varför?????????

Tja jag lämnade både helförsäkring och IF.

Får köra på halv nu, så skall man dratta kull gäller det att det är någon annans fel...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph