IF-reklamen på tv.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Den där IF-reklamen på tv med tjejen som snackar om att dom är ute på turné och sånt där. Och så trallar dom lite på "Don't you worry about a thing".

Jag är i Finland just nu och på tvn i bakgrunden kom den reklamen, men istället för tjejen som berättar om bandet var det en utav killarna som snacka om bandet på finska. Är det någon som bor i Norge/Danmark och kan berätta för mig ifall samma reklam går i dessa länder och de två andra killarna i bandet snackar norska/danska?

Den typen av reklam får mig att bli väldigt anti mot produkten/företaget, den här är endast slagen av "More is more, möbelstore".

Den typen av reklam får mig att bli väldigt anti mot produkten/företaget, den här är endast slagen av "More is more, möbelstore".

Och tro det eller ej men där fick möbelstoren ännu mer reklam.. Är det bra marknadsföring eller vad,.. ;-)

Och tro det eller ej men där fick möbelstoren ännu mer reklam.. Är det bra marknadsföring eller vad,.. ;-)

Hmm ... konsekvens av detta blir då att man inte ska prata om eller skriva om det som man uppfattar som negativt.
Om någon här på forumet beskriver ett dåligt bemötande hos en mc-handlare så blir resultatet positiv reklam för handlaren? Jag förstår såklart vad du menar men förhoppningsvis är vi intelligenta nog att kunna sortera i informationen vi hör och läser, eller hur.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park