Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va? Skojjar du!?!Polisen! skrev:Det är väldigt svårt att få ut ersättning när någonting händer, det ska utredas och bråkas in i det sista. Se bara till att hojjen sår skriven på den som kör, annars får du inte ut ett öre. Min R6 blev stulen och den stod skriven på farsan, fick inte ut en spänn![]()
'pogo skrev:Va? Skojjar du!?!
Då måste du förlorat 50 000 kr rakt av. Varför brydde sig försäkringsbolaget om det? Den blev ju stulen!!
pogo skrev:Va? Skojjar du!?!
Då måste du förlorat 50 000 kr rakt av. Varför brydde sig försäkringsbolaget om det? Den blev ju stulen!!
pogo skrev:Va? Skojjar du!?!
ape skrev:jag har IF:s märkesförsäkring vilket är kanon![]()
Men jag har inte behövt använda den ännu, har hört att de kan vara tuffa att göra med när skadan väl skett.
ja du! vad säger man?CHIPPEN_no1 skrev:fick rätt skysst pris på if dom va billigast hittils av dom jag kollat samt att man fick ställa av hojen låter bra! vad har ni för synpunkter på if?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |