Idrottsintresserade har funnit en ny sport

De slogs med golfklubbor och basebollträn... Och det blev bara en skadad?

Antingen är knoddsen bra på att parera eller så är de väldigt svaga och dåliga på att träffa.

Esquire skrev:
2164055 De slogs med golfklubbor och basebollträn... Och det blev bara en skadad?

Antingen är knoddsen bra på att parera eller så är de väldigt svaga och dåliga på att träffa.

Det är väl överdrivet som vanligt när det står nått i skvallerbladet! :4skrika

Så länge dom inte skadar andra eller någon annans egendom (vilket dom nästan jämt gör iof) så får dom gärna slå ihjäl varandra.
Man kanske borde ge dom ett gäng vapen och köra ut alla jävla retards på en ö, a`la Flugornas Herre, där dom gott kan ha ihjäl varandra.

Haha, om man är ute på stan med ett baseboll-trä... Är man då automatiskt idrottsintresserad? :)

Sportskytte....hörs på namnet.

Mp5, en favorit, D.eagle.050, en annan....är det ok at träffa likasinnade på stan och umgås , träffa nya likasinnade sportintresserade :rolleyes:

Jag reagerade också på att det bara var 1 skadad. Då kan det ju knappast kallas bråk? eller? :va

Hehe, kul rubrik du fick till för övrigt! :)

Jag tror dom fegade... Har man basebollträ och golfklubbor och inte lyckas göra illa någon så tycker jag nästan man har misslyckats ganska fatalt. Troligtvis petade dom lite på varann och var rädda för att skada någon. Dom gjorde det helt enkelt för dom tyckte det hade varit fräckt med att stort "gängkrig" där alla pucklade på alla... men som sagt, här blev det nog mest petandes som det verkar.
Han som gjorde illa sig snubblade säker också och landade olyckligt på sin egen golfklubba och stukade handleden eller något.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg