Idolbilder på snyggingen...

Inte för att dissa RGV-n (som är en grym hoj), men skulle jag köpa nån av dem blev det nog RD-n. När det gäller fartkänsla per krona är RD-n oslagbar.

Mattias skrev:
Inte för att dissa RGV-n (som är en grym hoj), men skulle jag köpa nån av dem blev det nog RD-n. När det gäller fartkänsla per krona är RD-n oslagbar.

Jepp :tummenupp RGV'er har haft en förmåga att hålla sig lite väl uppe i pris sista tiden.

Då en man tillbaks från F17 så man kan snacka lite sporthoj igen...gött....

Tack för alla kommentarer, jag har längtat såååå efter min älskling!

Nu till lite repliker...

Vastrix - Jepp, allt funkar perfa nu! Det enda som inte "funka" innan var ju ena cylindern, som skar... :(

Poffer - 97 kom den helt nya RGV:n, SP modellen med helt ny motor och kåpor, å den är väldigt ovanlig här i sverige, då den endast släpptes i Japan och vart tvungen att importeras hit.
Fick ge 40k för min iaf...

Mavve - Tack tack, krashpuckar skall på så fort jag hittar nårra som passar bra...å skattemärket är det seeeeenaste! :fakta

oFFkeFF - Jepp jepp, alla delar utbytta, inklusive CDI:n...skall bänka och justera fuggar till vinter hade ja tänkt... :rock

Så e de.....håll ögonen öppna imorrn så kanske vi syns, skall köra som en tok hela dan! :squid

Bandit600 skrev:
Torkel, kul att du inte skäms över GPL heller :-)

// Bandit, 8'10'20 Nordschliefe-GPL
Ja den där j-a ringen... :mad: Hinner inte spela någonting nuförtiden p.g.a detta men ner till 8.10 kommer jag ALDRIG att nå hur mycket jag än tränar. Men det spelar ingen roll, jag har ändå en fränare RD350 än du har, he he!! :D
Sorry McFille, det var det sista ovidkommande inlägget från mig i din fiiiina RGV250SP tråd! Skaffa kraschkåpor och ut med dig på banan så fort som möjligt, det är där den trivs bäst vettu!

Jadu, crashkåpor är självklart på G, måste tyvärr beställas från England, men jag vet iaf. vart ja kan få tag i dem...kommer nog tyvärr inte hinna ta ut henne på någon ordentlig bankörning förräns nästa år, då jag lumpar nu... :(

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back