Idolbilder på snyggingen...

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Här kommer lite nytagna bilder på min älskling! Vilken underbar hoj alltså....har kört som en tok hela helgen...mmmumma!

Håll till godo!

1.

vanster.jpg

2.

fram.jpg

3.

nerevansterfram.jpg

4.

hoger.jpg

5. Något ni kommer att se ofta :p

bak.jpg

6.

nerehogerbak.jpg

7. Slutligen...

cockpit.jpg

Oj, du är en värdig utmanare i min kommande tävling "Vem har fetast chicken-strips?". :hej

Tävlingen börjar så fort mitt bakhjul fotats, passa på att ta bilder på edra fegisränder,,, :D

Ja kör ju in henne....vänta bara...efter 50 mil så jäklar skarre bli åka utav... :fakta

Riktigt fin! Vågar man fråga vad du fick ge för pärlan? Och i vilken prisklass brukar dom ligga? :rolleyes:

Last edited:
Poffer skrev:
Riktigt fin! Vågar man fråga vad du fick ge för pärlan?

Det spelar väl ingen roll om han köpte den för 6000kr eller 54000kr?

Det är en riktigt fin hoj :tummenupp
Bikerboy500 har så rätt så!

På med larm och kraschpuckar och köp fler skivbromslås!
GÖR DET!

750RR
ps. är du en skattesmitare? Det är grönt skattemärke som gäller nu ;)

Mavve skrev:
.......
750RR
ps. är du en skattesmitare? Det är grönt skattemärke som gäller nu ;)

Kanske läge och tänka efter vilken månad vi är i innan man klänger iväg kommentar om skattesmitning ?? :fakta

Väldigt fin MC btw

/oXydex

John Holmes skrev:
Oj, du är en värdig utmanare i min kommande tävling "Vem har fetast chicken-strips?". :hej

Tävlingen börjar så fort mitt bakhjul fotats, passa på att ta bilder på edra fegisränder,,, :D

Jag behöver inte ens fota mina chickenstripes för att vinna den tävlingen. Jag bytte däck nyligen och har väl kört 5 mil eller så. Stropparna är tom kvar *mitt i däcksbanan*. Försiktigt eller vad? :D

Mavve skrev:
Det spelar väl ingen roll om han köpte den för 6000kr eller 54000kr?

Jo, det gör det väl....jag vill veta i vilken prisklass dom ligger. Ifall man skulle få pengar att köpa en sån ngn dag..... :rolleyes:

-91

Då köpte jag en så dära hoj.
Var skitnöjd med den, det var hela kittet på´n :)
Skitrolih att köra, du ska prova att kör med slicks.
Då kommar den till sin fulla jag :tummenupp

oXydex skrev:
Kanske läge och tänka efter vilken månad vi är i innan man klänger iväg kommentar om skattesmitning ?? :fakta

Väldigt fin MC btw

/oXydex

Polisen sa till mig att det var grönt som gällde men jag slapp böter för jag hade ju inte fått mitt nya märke ;)

Fråga hellre efter vilken prisklass de hojarna ligger i om du vill veta det Poffer. Du vet ju inte om Fille köpt den av en kille som har fogderna efter sig och snart skall in i fängelse och bara måste bli av med hojen så han säljer för 5000kr......

Jag höll på att komma över en bmw 535 för 30.000kr på det viset..... men jag hade bara 2 dagar på mig att skaka fram pengarna så jag gick bet :(
Han blev av med bilen på bara några timmar iaf.......

750RR

:tummenupp

Mums!
Snäppet finare en min tvåtaktare! :crash

Hur klarar sig en RD350 mot en nyare RGV250 prestandamässigt?
Någon som vet?

RDJoel skrev:
:tummenupp

Mums!
Snäppet finare en min tvåtaktare! :crash

Hur klarar sig en RD350 mot en nyare RGV250 prestandamässigt?
Någon som vet?

Rakt fram, ungefär lika, 350'n är dock lite enklare/snällare att trimma utan riskera ras alltför mycket. När det svänger och ska bromsas är rgv'n överlägsen dock.

oFFkeFF skrev:
Rakt fram, ungefär lika, 350'n är dock lite enklare/snällare att trimma utan riskera ras alltför mycket. När det svänger och ska bromsas är rgv'n överlägsen dock.

Okej, och ändå har man hört att RD:n ska vara rolig och lättkörd på kurviga vägar. Det talar ju för att RGV:n är extremt trevlig när det svänger. Vore kul att testa någon gång!

RDJoel skrev:
Okej, och ändå har man hört att RD:n ska vara rolig och lättkörd på kurviga vägar. Det talar ju för att RGV:n är extremt trevlig när det svänger. Vore kul att testa någon gång!

RD'n är ju fruktansvärt rolig, det finns ju en anledning till att den valdes till årets superbike till och med :)
Men den är byggd på teknik som kom från 70-talets gp-racing, medan rgv'n är byggd på teknik från senare 80-talet och början på 90-talets gp-teknik.
Det går dock att förfina rd'n, med 17"-fälgar så man kan få på moderna och bra däck osv.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back