Idol 2008

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Tycker nog att det är hyfsat bra. Men nåt som var helt fel var att LINDA blev utröstad ... SKANDAL.. Hon var väl idol om nån?!!

Svenska folket kan inte musik helt enkelt. Jag menar hur fan kan den där lille ungen som ser ut som en brud få så mycket uppmärksamhet? Han har ju fan inte ens kommit i målbrottet och sjunger som en kratta!!!
Tacka vet jag Lou lou, Kenny, Robin E, Alice och Yazmina. Sistnämda ska ha en stjärna i kanten för att hon är så olagligt vacker, tyvärr nästan olagligt ung också....:tuttar :rolleyes:

Jag menar hur fan kan den där lille ungen som ser ut som en brud få så mycket uppmärksamhet? Han har ju fan inte ens kommit i målbrottet och sjunger som en kratta!!!
Du råkar inte ha hört talas om ett band som heter Tokio Hotel?

Det är bara fula människor som kan spela bra. De som inte fick knulla...

[YOUTUBE-ID]ATub40Npxik[/YOUTUBE-ID]

Idol kollar man på om man har fel kanal och fjärrkontrollen har gått sönder å man brutit benen så man inte kan gå fram till tv'n :fakta

Musik idag handlar inte om bra låtar och duktiga artister, det handlar om snygga artister, massproducerat trallvänligt trams och en satans marknadsföring.

Svenska folket kan inte musik helt enkelt. Jag menar hur fan kan den där lille ungen som ser ut som en brud få så mycket uppmärksamhet? Han har ju fan inte ens kommit i målbrottet och sjunger som en kratta!!!

Håller med dig:Bugar

Men det där med att det jämt ska gullas med barnen i sådana här program är inget specifik för just Sverige. Americas funnist homevideo är ett exempel, när dem kör en tävling mellan tre filmer om vilken som är roligast.
Vi säger att ena filmen handlar om en liten unge på två år som rapar/spyr/säger ett "roligt" ord, den andra filmen handlar om en hund som gör något riktigt spektakulärt (som är roligt att kolla på) och den tredje filmen som handlar om att någon trillar på en stege, ect.

Vilken av dessa filmer kammar hem förstaplatsen då? Jo, självklart den filmen med den satans ungen som spyr ner hela köksgolvet. Jag blir så förbannad på dessa programm som Idol, Talang, AVFH ect, där barnen särbehandlas bara för att dem är så gulliga:mad: Men det är ju klart, ibland finns det undantag:rolleyes:

Årets upplaga är ju den bästa någonsin - rent talangmässigt. Sen att juryn är human och musikkunnig också är ju ett plus men sen skulle svenska folket till att rösta och då föll alltihopa. När vi för en gångs skull kunde haft en Idolvinnare som blivit mer än ett one night stand (betydligt roligare än one hit wonder :tungan) så ska idioterna som sitter framför tv:n förstöra det. Nä, jag följer det faktiskt inte. ;)

EDIT: Johan Palm är f.ö. en mycket begåvad ung man, han är fortfarande ung och har mycket att lära men besitter mer talang än de flesta som gnäller på honom tillsammans.

Last edited:
EDIT: Johan Palm är f.ö. en mycket begåvad ung man, han är fortfarande ung och har mycket att lära men besitter mer talang än de flesta som gnäller på honom tillsammans.

Är det den blonda fjanten? Isåfall så nej, han har inte talang. Han har ett utseende och en röst som uppskattas av småflickor som knappt har fått kisstofs och som gärna skär sig på armarna. Att kalla det talang? Men han vågar sjunga åtminstone, skulle fler våga det i hans ålder så skulle vi inse rätt snabbt att han inte är något att hänga i julgranen. Ungefär som att säga att killarna i Tokio hotel har talang men de har bara en bra manager och har haft tur.
Han den där blyga skåningen från Lund däremot, han har talang.
Fan, jag skäms. Nu låter det som att jag kollar på skiten men jag måste säga till mitt försvar att jag kollade på uttagningarna som brukar vara rätt roliga och tjejen ser det rätt ofta.

Du råkar inte ha hört talas om ett band som heter Tokio Hotel?

Jo. Trodde faktiskt väldigt länge att det var en tjej som sjöng :näsblod .
Hans farsa var väl nån fet skivbolagssnubbe i Deutschelandet så det var ju inte så konstigt att det gick som det gick för dom snubbarna.

Tråkigt att det inte handlar om talang längre, även om jag tycker som vissa andra här att årets upplaga besitter mycket hög kvalle, bortsett från vissa. Helt fel att svenska folket ska få rösta redan nu, bättre sen när bara russinen är kvar så att säga.

Juryn är helskön men hur fan fick Anders Bagge lägrat Laila med den Lloyd Christmas-tanden?:va

Den som slår in käften på Peter Jihde är garanterat min Idol 2008!

Och gällande Laila Bagge.... Faaaaaaaaaan vad hon är skön! Verkar dessutom lättknullad med tanke på exet!

Ja, fula brudar brukar inte vara så kräsna så antagligen är hon det.

Det är alltså ingen som stör sig på skrytpellen som bara MÅSTE berätta om alla kändisar han har jobbat med och hur dåliga dom är?

För övrigt ser jag uttagningarna, inte mer :fakta

Nån mer än jag som tycker att den där yngre killen i juryn ser ut exakt som Gary Sinise?

Back