Idol 2004

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Såg lite på det igår... Det var många som var riktigt usla men som inte insåg det själva... och juryn sa inga snälla saker till dem... :hihi

Kommer ikväll igen på TV4. :gnissla
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Thundercat skrev:
Såg lite på det igår... Det var många som var riktigt usla men som inte insåg det själva... och juryn sa inga snälla saker till dem... :hihi

Kommer ikväll igen på TV4. :gnissla

Jag sitter uppriktigt och skämms för deras skull, det är ju så pinsamt när de inte kan ta en enda ton rätt...
Skadeglad är man nog dock för jag tycker det e kul med juryns elakheter... :lol
 
Last edited:

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Norrköping
Hoj
BMW G310GS 2021
Jag gillade den utländska killen, vars kompis lärt honom en "äkta svensk låt"... Härligt att se honom helt allvarlig framför juryn:

"VAR BÅÅÅR DU LILLA RATTA...I EN SHATT..." :rofl :rofl :rofl
 

apbot

ECC Crü
Gick med
13 Aug 2004
Ort
11XXX
Hoj
säxsäxsti
jävligt kul var det att se när folk gjorde bort sig totalt. visst var juryns kommentarer rätt roliga ibland, men dom kändes ganska patetiska då dom sa elaka saker enbart för sakens skull, dvs dom sa elaka saker för att vi (tittarna) vill se sånt.
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Förnedrings TV när den är som allra bäst! :D

Jag & tjejen satt och gömde ansiktet bakom kudden, man skäms ju för deras skull....det bästa var ju klippet från Norska versionen, med tjejen som VÄGRADE gå ut ur rummet.....haha! fatta piken! :fatta!
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
var det där nån i juryn sa nåt liknade "detta är en sångtävling, och du kan inte sjunga, då blir det problem"?, hehe att folk vill göra bort sig på det här sättet.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Silwer skrev:
var det där nån i juryn sa nåt liknade "detta är en sångtävling, och du kan inte sjunga, då blir det problem"?, hehe att folk vill göra bort sig på det här sättet.

Japp, det är det programmet!

Kan man verkligen ha såå mycket självförtroende, men vara helt utan självinsikt?, att man ställer upp på sånt där när man är totalt tondöv?
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Nää... då måste jag bara kommentera ett annat "skitprogram" som jag bläddrade förbi igår.

Dolce Vita på 5:an... :rolleyes: jag såg på slutet när dom visade dom där 2 brudarna från Lidingö... jag trodde fan inte mina ögon.

Dom sa såhär typ...

"Nää... en kille som har T-shirt o är fattig han går ju fetbort...jag gillar killar i kavajer o skjorta som har pengar och kan bjuda"

Inte ordagrant citerat men det va kontentan. Sen gick dom ut på krogen med förutsättningen att dom inte skulle göra av med några egna pengar utan "bli bjudna" av bratts med farsans kreditkort.

Finns det verkligen såna dryga bryschar där ute..... :va Det är så man häpnar... :3freak

När man går ut, så går man väl ut för att träffa en "människa" där personkemin stämmer och som man trivs med. Det är väl fan skit detsamma vad han har för bil eller vad han jobbar med. Jag köper min egen sprit o bjuder gärna på ett glas om det skulle va så.

Ja...man tror att alla ska vara o tycka som en själv...men det är ju tydligt att så inte är fallet. :näsblod

//MadH

Edit: Förlåt att jag :felämne
 

Maxxi

********
Gick med
23 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
Aprilia & Minikina
Madhonda skrev:
Nää... då måste jag bara kommentera ett annat "skitprogram" som jag bläddrade förbi igår.

Dolce Vita på 5:an... :rolleyes: jag såg på slutet när dom visade dom där 2 brudarna från Lidingö... jag trodde fan inte mina ögon.

Dom sa såhär typ...

"Nää... en kille som har T-shirt o är fattig han går ju fetbort...jag gillar killar i kavajer o skjorta som har pengar och kan bjuda"

Inte ordagrant citerat men det va kontentan. Sen gick dom ut på krogen med förutsättningen att dom inte skulle göra av med några egna pengar utan "bli bjudna" av bratts med farsans kreditkort.

Finns det verkligen såna dryga bryschar där ute..... :va Det är så man häpnar... :3freak

När man går ut, så går man väl ut för att träffa en "människa" där personkemin stämmer och som man trivs med. Det är väl fan skit detsamma vad han har för bil eller vad han jobbar med. Jag köper min egen sprit o bjuder gärna på ett glas om det skulle va så.

Ja...man tror att alla ska vara o tycka som en själv...men det är ju tydligt att så inte är fallet. :näsblod

//MadH

Edit: Förlåt att jag :felämne
Japp då missade du de första 2 brudarna som avgudade Paris Hilton.....lustigt att man alltid har haft bad feeling för stockholmare och särskilt tjejerna därifrån. Tyvärr så visade sig det vara sant,,,de är totalt blåsta. Hoppas verkligen det finns normalt folk i sthlm och det tror jag också på. Men det finns alldeles för många överlägsna kräk med pappas pengar.
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Juryn ja. Suck! Riktiga grisar är vad dom är. Folk som kör "kompensera för min lilla penis"-stilen(kvinnan undantagen) ger jag inte mycket för. Var finns nöjet i att förnedra andra? Självklart måste man vara beredd på ris när man som deltagare ställer upp i en sån tävling, men det går att framföra kritiken på ett bra och icke förnedrande sätt.
 

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Cectek Quadrift
Jag saknade den där killen som var med i juryn (huvudperson?) i American Idol.
Så besviken jag blev när inte han var med, han vet hur man sågar folk ordentligt,
inte som de där amatörerna i juryn som var nu... nej.. det blev ju bara pinsamt.
 

Vuken

boujakka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
400 st
bland det fjantigaste jag sett. juryn sitter och slänger ur sig massa skit bara för det ska låta hårt/tufft/elakt eller vad dom nu tycker.
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Maxxi skrev:
Japp då missade du de första 2 brudarna som avgudade Paris Hilton.....lustigt att man alltid har haft bad feeling för stockholmare och särskilt tjejerna därifrån. Tyvärr så visade sig det vara sant,,,de är totalt blåsta. Hoppas verkligen det finns normalt folk i sthlm och det tror jag också på. Men det finns alldeles för många överlägsna kräk med pappas pengar.
Mmmm, så är det. Nästan alla stockholmare lever pappas pengar, är dryga och underintelligenta och har bakåtslickat hår och svinigt dyra kläder. När vi går ut beställer vi drinkbord och magnumbuteljer och betalar med pappas guldkort. :kocko

Brats finns i Göteborg och Malmö också, du kan ju för fan inte döma alla invånare i en stad efter ett par retards som varit med i TV. Åk till Skanstull på Södermalm så ska du få se på ohippa människor utan pappas pengar.
 

Proen

Ny medlem
Gick med
15 May 2003
Ort
uppsala
Hoj
ingen
[Akryl]*Amid skrev:
Jag saknade den där killen som var med i juryn (huvudperson?) i American Idol.
Så besviken jag blev när inte han var med, han vet hur man sågar folk ordentligt,
inte som de där amatörerna i juryn som var nu... nej.. det blev ju bara pinsamt.

Jag lovar...det blir bättre. sitter o klipper det sista programmet nu.
 

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
Varför vill folk göra bort sig i rikstäckande tv?
Jävligt roligt att kolla på iaf :rofl
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Tycker det är asball!!

Skadeglädje på högnivå :hihi t.o.m. kul o se de som faktiskt kan (en tjejkompis t.ex. som gick vidare) :tummenupp
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
kajlyl skrev:
Tycker det är asball!!

Skadeglädje på högnivå :hihi t.o.m. kul o se de som faktiskt kan (en tjejkompis t.ex. som gick vidare) :tummenupp

En tjej jag känner blev så otroligt dissad, aldrig skrattat så mycket förut :rofl
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top