idj

ZaXeS

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Småland
Hoj
Kronan, en grön
Läste nyaste Moore och hittade en riktigt tuff leksak.
En så kallad "idj" ifrån http://www.numark.com/
Jag var med vid så kallat "kärlek vid första ögonblicket" eller vafan det heter.
Priset på denna leksak ska vara 1900:-. Och så måste man ju vara tuff och ha två stycken Ipods som ligger på 2995:-. Så nu ska jag leva på nudlar resten av månaden. (Vad skönt att det bara 4 dagar kvar på månaden)
:tummenupp
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
ZaXeS skrev:
Läste nyaste Moore och hittade en riktigt tuff leksak.
En så kallad "idj" ifrån http://www.numark.com/
Jag var med vid så kallat "kärlek vid första ögonblicket" eller vafan det heter.
Priset på denna leksak ska vara 1900:-. Och så måste man ju vara tuff och ha två stycken Ipods som ligger på 2995:-. Så nu ska jag leva på nudlar resten av månaden. (Vad skönt att det bara 4 dagar kvar på månaden)
:tummenupp


Det är ju en vanlig mixer :va

Kör en billig fan istället så kan du köpa oxfilé till frugan en kväll.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Min fråga är. Spelar du?

Jag har provat många olika Mp3 spelare för Dj bruk. Alla suger. Men det är fullt möjligt att denna är bra, det borde ju komma någon vettig någon gång.

Nackdelen. Känns hempul och ful Mp3 över hela alltet när man står och spelar. Svårt att motivera skivinköp som varför man ska ha bra betalt. Med en såndär så kan man ju lista ut att du som proffs jobbar med gratis musik som du stulit. Nog för att alla som spelar kör nedladdade låtar men vissa godingar finns alltid i orginal skiva.

Sen lika. Spelar man på fast ställe så har man sällan med sig egna spelare och den där verkar ju inte ha någonting som man behöver när man spelar. Verkar väldigt basic och simpel. Men jag ska inte dömma den eftersom jag inte tummat på den i verkligheten.
 
Last edited:

ZaXeS

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Småland
Hoj
Kronan, en grön
Qwerty skrev:
Min fråga är. Spelar du?

Jag har provat många olika Mp3 spelare för Dj bruk. Alla suger. Men det är fullt möjligt att denna är bra, det borde ju komma någon vettig någon gång.

Nackdelen. Känns hempul och ful Mp3 över hela alltet när man står och spelar. Svårt att motivera skivinköp som varför man ska ha bra betalt. Med en såndär så kan man ju lista ut att du som proffs jobbar med gratis musik som du stulit. Nog för att alla som spelar kör nedladdade låtar men vissa godingar finns alltid i orginal skiva.

Sen lika. Spelar man på fast ställe så har man sällan med sig egna spelare och den där verkar ju inte ha någonting som man behöver när man spelar. Verkar väldigt basic och simpel. Men jag ska inte dömma den eftersom jag inte tummat på den i verkligheten.
Låter troligt. Men har hört från många håll att denna ska vara riktigt bra. Och 1900:- klarar man av att gå miste av. Som sagt, Får lura på farsan att betala så ska jag recensera den sen:) :rolleyes:
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
ZaXeS skrev:
Låter troligt. Men har hört från många håll att denna ska vara riktigt bra. Och 1900:- klarar man av att gå miste av. Som sagt, Får lura på farsan att betala så ska jag recensera den sen:) :rolleyes:


Nej inte köpa först och sen testa.
Testa först och sen köpa.


Att köpa skit har ingen blivit lyckligare av, utom möjligen försäljaren(knappt det).
Låna en Ipod och testa, så får du känslan för hur den kan tänkas vara.
Oftast hanteringsslöa och svårt att hitta rätt que punkt. Vissa släpar även värre än gammla hedliga 2000f i start.

Och sen bra till vad? impa på polarna hemma?
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top