Idiotolyckor

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
Kan vara kul att läsa om andras misstag här i livet men jag börjar med det sämsta jag lyckats med.

Igår efter middagen skulle jag ut & se på bilar (Wheels) och eftersom man vill vara fin & fräsch så tog jag en snabb dusch. Telefonen ringde samtidigt som jag hade en tops i örat & jag blev lite stressad. Lät den sitta kvar i örat när jag böjde mig ner för att ta upp en tröjja från golvet. Ner med huvudet och topsen slår in i armen som trycker in pinnhelvetet i örat med en obeskrivlig smärta som en naturlig följd. Får lock i hela huvudet & hittar snabbt på några svordomar.
Efter några timmar i bilen och många liter bensin fattigare känns det lite underligt i örat & när jag känner efter får jag blod på fingret. Åker till akuten och får reda på att jag spräckt trumhinnan.
Sitter här dan efter med ett blodigt öra och lomhörhet. Garanterat det sämsta jag lyckats med. :D

Tyvär är jag allt för perfect för att klanta mig, vill så gärna uppleva känslan av nå klantigt men det går faktiskt inte. Det närmaste idiotolyckor jag kan komma är folk i min omgivning. :D :D :D :D

Har inte dina föräldrar lärt dig att det vassaste man ska köra in i örat är armbågen?

Jag lekte med min syster en gång så snubblade jag
o trillade på en av hennes leksaker och böjde
svanskotan....

Rätt klantigt! Läker inte helt för än om ett år :(

En aning klantigt kanske. :D

Skönt att höra att det inte bara är jag som använder tops efter att jag duschat. Min flickvän säger att det bara är tjejer som får använda tops. :skrämd

Estremo skrev:
En aning klantigt kanske. :D

Skönt att höra att det inte bara är jag som använder tops efter att jag duschat. Min flickvän säger att det bara är tjejer som får använda tops. :skrämd

Doktorn sa att inte jag heller får använda tops i fortsättningen :D :o

Miss BrInK skrev:
Jag lekte med min syster en gång så snubblade jag
o trillade på en av hennes leksaker och böjde
svanskotan....

Rätt klantigt! Läker inte helt för än om ett år :(

Böjde svanskotan? :confused: Bryter man inte ben?
Du kanske är elastisk :)

Penguin skrev:
Har inte dina föräldrar lärt dig att det vassaste man ska köra in i örat är armbågen?

Mina föräldrar lärde mig massor med saker som jag ändå inte gör :crash

Henken skrev:
Böjde svanskotan? :confused: Bryter man inte ben?
Du kanske är elastisk :)

JAg trodde först att jag hade brutit den...
men på röntgen visade sig att så va inte fallet
Mysko! Men det gjorde jävligt ont!!
Kunde knappt röra mej på 3vec :(

Att använda tops är manligt.

Brukar det inte klia i era öron också? Då man vill klia tillbaks med en tops, typ. :rolleyes:

Miss BrInK skrev:
JAg trodde först att jag hade brutit den...
men på röntgen visade sig att så va inte fallet
Mysko! Men det gjorde jävligt ont!!
Kunde knappt röra mej på 3vec :(

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Första gången jag åkte snowboard trillade jag ett antal gånger på röven och sen visade det sig att jag böjt svanskotan, liksom du, och fick skickat elektriska impulser på och runt svanskotan av nån dum anledning. Kanske för att musklerna där bak skulle vakna......
Härligt att ligga där på britsen och visa röven för en 25-åring som knappot en s vcisste vad HON gjorde. Kläöm lite här, kläm lite där..... fan, jag kände mig våldtagen efteråt :skrämd

Det tog 5 månader innan jag kunde sitta ner ordentligt igen :tummenupp

750RR

maverick_750rr skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Första gången jag åkte snowboard trillade jag ett antal gånger på röven och sen visade det sig att jag böjt svanskotan, liksom du, och fick skickat elektriska impulser på och runt svanskotan av nån dum anledning. Kanske för att musklerna där bak skulle vakna......
Härligt att ligga där på britsen och visa röven för en 25-åring som knappot en s vcisste vad HON gjorde. Kläöm lite här, kläm lite där..... fan, jag kände mig våldtagen efteråt :skrämd

Det tog 5 månader innan jag kunde sitta ner ordentligt igen :tummenupp

750RR

hmmm...exakt var skickade hon de där impulserna egentligen?? :o

Rodentboy skrev:
hmmm...exakt var skickade hon de där impulserna egentligen?? :o

Hon la sånna blöta äckliga fiskliknadne saker i svanken o sen skickade hon ström i mig :crash

Helt onödigt, hon ville bara känna på en 17-årings rumpa :fakta

750RR

maverick_750rr skrev:
Hon la sånna blöta äckliga fiskliknadne saker i svanken o sen skickade hon ström i mig :crash

Helt onödigt, hon ville bara känna på en 17-årings rumpa :fakta

750RR

Jag tror att hon helt enkelt ville känna på Flemmings rumpa...

Du fick inte känna tillbaka då?? :crash

Att göra illa svanskotan gör ruggigt ont ... det fick jag erfara när jag råkade slå runt på minibiken när jag tränade wheelies med den. Sog runt efter hela långa rakan i Södertäljehallen ... höll väl en sisådär 60km/h i kraschögonblicket. Gör ONT att stutsa på arschlet i den farten. Blev inte bra på ca 3 månader ...

Rodentboy skrev:
Jag tror att hon helt enkelt ville känna på Flemmings rumpa...

Du fick inte känna tillbaka då?? :crash

Nej, hon sa att jag fick klämma på hennes bröst bara :(
Jag ville ju klämma på hennes rumpa.

Så det blev inegtdera

750RR

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back