Idiotförslag

Vad är medlemmarna på sporthojs åsikt


  • Antal röstningar
    0
Jag kan lugnt konstatera att Gudrun lyckats med sitt uttalande om
mansskatten. Vad som egentligen borde diskuterats är att det i modern tid med Lars Ohly i spetsen sitter människor i riksdagen som tycker att tex Kuba är en demokrati med fria val. Ett klassiskt knep att få folk att tappa fokus
från det som verkligen är viktigt. Jag vill med det här få lite fart på debatten
och styra in oss på rätt spår.
 
gixxer_chrille skrev:
Om feministerna får makten så lär du inte få nån A kassa. Varför? Jo, du e man. Jobba svart, Vart då? Alla chefs positioner kommer besittas av feminist kvinnor o du kommer att bli deras lilla slav, deras lilla toyboy :hihi

Vad jag inte kan förstå är varför så många ser feminism som något dåligt. :confused:
För mig innebär feminism jämlikhet mellan könen. Något som för mig är helt självklart. Och som jag tycker borde vara självklart för alla...
Bara ett inlägg i diskussionen.
 
Vem orkar ta Gudrun på allvar längre.Hon är så kåt på att hänga kvar i rampljuset så att hon skjuter ur sig vad som helst som ger rubriker. Inget att ens orka hetsa upp sig för.
 
Frost skrev:
Vad jag inte kan förstå är varför så många ser feminism som något dåligt. :confused:
För mig innebär feminism jämlikhet mellan könen. Något som för mig är helt självklart. Och som jag tycker borde vara självklart för alla...
Bara ett inlägg i diskussionen.
Det är inte så många som är emot feminismen som sådan, utan snarare vissa av dess uttryck som i extremfallen handlar om rent och skärt mansförtryck. Samtidigt som man kan förstå att det finns en frustration så kan man också tycka att det är synd dessa mer extrema röster getts så stort spelrum så att de nu nästan kopplas samman till feminismen som generellt begrepp.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top