Idioter!!!!

MoosE

Uppsala RoadRunners
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
SÅLD....:(
Kom hem från jobbet å skulle kasta i mej lite mat innan Rörken. Mitt i pastakokandet bankar min granne på balkongen å skriker att dom precis snott min hojj :skrämd (allt inom loppet av 20 minuter) jag springer ut å grannen efter, kommer ifatt dom (7 stycken) efter ca 800 meter. dom släpper hojjen å springer iväg. jag ville inte springa efter dom med tanke på hur många dom va så jag stannar kvar vid min stackars thunderace som ligger på den hårda asfalten :(
ringer polisen men dom har inte tid att komma ut :confused:

men min granne kände igen ett par av NÖTTERNA å vittnar gärna :tummenupp dom ska få BETALA min skälvrisk på ett eller ett annat vis :fatta! :kulspruta

men jag kommer nog inte kunna åka mer i år pga övre gaffelkronan är spräckt :(

KÖPES:
-gaffelkrona (billigt)
-baseball trä

Bifogat

• 016.jpg
    016.jpg
    74.6 KB · Visningar: 427
Men fy fan vilka idioter det finns!!!! Säg till om du behöver hjälp me "inkasseringen" av självrisken! Sånna där idioter ska inte gå fritt!

:tummenupp tackar! men jag ska nog höra med polisen först.. annars kan det ju bli jag som blir åtalad..
men om dom inte har orken att plocka in nötterna så hör jag av mej.. jag tänker inte låta dom komma undan..
har hört att dom har tagit för vana att sno hojjar å sånna killar kan jag leva utan.... eller??!!

en till bild.

Bifogat

• 010.jpg
    010.jpg
    71.7 KB · Visningar: 408
Men fan vad värdelöst!!

Jävla pissråttor, nej skicka hem patrasket (nu gissar jag vilt)
Hoppas det löser sig med hojen.

:mad: dom va sju stycken.... vi kan lätt bli fler...... :mad:
Trist på hojen......... vad tror du att dom får för det??
Försök till stöld...... :confused: nä de é för lindrigt.......

Fasen vad trist att höra MoosE. Det är ju själva faaaan att inte folk (kan man kalla tjyvar för folk?) kan skilja på mitt och ditt. :mad:

R6-Drutten skrev:
:mad: dom va sju stycken.... vi kan lätt bli fler...... :mad:
Trist på hojen......... vad tror du att dom får för det??
Försök till stöld...... :confused: nä de é för lindrigt.......

jo jag vet.. men dom är över 18 å har säkert ett fint litet register hos pappa blå.. så det kan nog dyrt för dom..

det värsta är att dom var helt iskalla när dom höll på...
grannen satt ca 5 meter ifrån på en bänk när han hörde hur låset/gaffelkronan knäcktes.. å det var folk i rörelse hela tiden..

Jag blir så j....a trött när jag hör om sånt här :mad:

Bra val att inte springa efter när du var själv, man vet aldrig vad de hittar på i ett trängt läge för att komma undan.
Ta reda på var de bor sen plockar vi dem på allt de äger så får de se hur kul det är när andra inte vet vad som är ditt eller mitt.

Hoppas det löser sig bra med försäkringsbolaget, fast egentligen borde de få betala ur egen ficka så försäkringsbolaget slipper ytterligare kostnader!

Brottsunda, say no more....

Men vafan! :mad: Är det sant?! :eek:

Så tråkigt MoosE! Jag vet inte vad jag skulle göra om jag fick tag på slynglar som försökte sno min hoj! Jag skulle inte vara glad!

Lyd ett råd: Flytta därifrån och ta U-a Loranga med dig...

Sitter å kokar av ilska, jag hade nog inte vart så klok som du utan jagat ikapp de där sju, greppat tag i första bästa och slagit de andra med honom =)

När du vet vilka det är kan du ringa så ska vi ta en rätt "fysisk" pratstund med dem.....

trist som fan att du inte kan köra på en stund nu.

ringer imorn från jobbet om jag hinner.

M:et skrev:
Jag blir så j....a trött när jag hör om sånt här :mad:

Bra val att inte springa efter när du var själv, man vet aldrig vad de hittar på i ett trängt läge för att komma undan.
Ta reda på var de bor sen plockar vi dem på allt de äger så får de se hur kul det är när andra inte vet vad som är ditt eller mitt.

Hoppas det löser sig bra med försäkringsbolaget, fast egentligen borde de få betala ur egen ficka så försäkringsbolaget slipper ytterligare kostnader!

Brottsunda, say no more....

dom äger nog inget som dom inte kan sno..
menmen man borde ta å hoppa ner dom i sina nysnodda NIKE å sen knyta igen å kasta ner i en UFF låda... då hamnar dom nog där dom hör hemma....

Kreuger skrev:
Sitter å kokar av ilska, jag hade nog inte vart så klok som du utan jagat ikapp de där sju, greppat tag i första bästa och slagit de andra med honom =)

När du vet vilka det är kan du ringa så ska vi ta en rätt "fysisk" pratstund med dem.....

trist som fan att du inte kan köra på en stund nu.

ringer imorn från jobbet om jag hinner.

jo en liten "fysisk" pratstund vore inte helt fel...
å om du tar en titt i starten på den här tråden så finns det en liten "köpes" där... en av dom kunde man ha med sej vid en eventuell intervju.. :crash

Lider med dig å hojen....den såg inte ut att må allt för bra:(

Men tyvärr händer det nog allt för ofta att slynglarna i g-sunda inte kan skilja ditt från mitt(har bott där)

Å jag kan bara säga att du var väldigt klok som stannade vid cykeln å inte sprang efter...vilket tyvärr enligt min gubbe jag skulle ha gjort. Mer parten av skol ungdomarna :whip i G-sunda å Heidenstam bär vapen av något slag enligt en enkät undersökning gjord hösten 2001.

Hoppas det fixar sig så du kan åka lite till i år innan lapplands möglet faller...

:mad: Fy fan vad trött man blir på såna där jävla mindervärdiga idioter! :mad:

Jag tycker UNT borde kunna få hänga ut dom med namn och adress i tidningen på en "slöddersida"!

kortstubina skrev:
Merparten av skol ungdomarna :whip i G-sunda å Heidenstam bär vapen av något slag enligt en enkät undersökning gjord hösten 2001.

Heidenstam har man ju gått i, men på min tid var det mest limsniffande hårdrockare och inte så vanligt med kniv eller dylikt. Karatepinnarna fick man svarva ihop i lönndom på slöjden :)

Men Gottsunda kan vi bomba och göra parkering av, har alltid varit ett problemområde och Stenhagen och Årsta kommer på andra och tredje plats...

Robbi skrev:
Men fy fan vilka idioter det finns!!!! Säg till om du behöver hjälp me "inkasseringen" av självrisken! Sånna där idioter ska inte gå fritt!
WORD!!! :kulspruta :crash

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
FY fan lider med dig! Jag hatar dessa gäng, tjejen vågar inte gå hem när hon jobbar kväll ska det behöva vara så här i sverige?Nej fy fan vad less jag blir.

Om du tänker ta lagen i egna händer ring mig!

:6surkart

TomK skrev:
...och Årsta kommer på andra och tredje plats...
Hörrödudu din gamla Heidenstammare! Dra inte in Årsta i det här... (lokalpatriot) :rolleyes:
Nog ligger väl norra Gränby sämre till än Årsta?! :3freak

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma