Idioter Till Grannar!!!

POLISANMÄL. Tala med hyresvärlden, fråga ut varje granne. Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka. Då har alla chansen att tänka över och aggera .

Gabor skrev:
Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka.

Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

Markus skrev:
Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

ironi , markus, ironi....men du kanske skulle hjälpa till att kolla vem som gör sådant, om inte för att slippa få lim i låset, kan ju vara moppe sabotören som gör något på dina fordon nästa gång.

PS. moppeägaren har kanske förtjänat illdådet, men det är jä-igt fegt att hoppa på fordonet. eller åxå så är det ett illdåd, svårt att komma åt...

Last edited:
Va fan, sätt en bomb i tanken som avaktiveras med nån hemlig knapp. Sen spöar du fjortisen som springer omkring utan fingrar.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back