Idioter Till Grannar!!!

POLISANMÄL. Tala med hyresvärlden, fråga ut varje granne. Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka. Då har alla chansen att tänka över och aggera .

Gabor skrev:
Upplys alla i huset om att du kommer att proppa alla dörrlås med 2-komp lim om inte den skylldige träder fram innom en vecka.

Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

Markus skrev:
Om det uppstod en tvist mellan ett moppefån och en limsniffare i mitt område (lyckligtvis saknas bådadera mig veterligen) och det resulterade i att mitt lås fylldes med lim så skulle jag sannolikt reagera negativt, inte ens om jag förvarnades om det stundande illdådet skulle jag kunna se det som en positiv händelsutveckling.

ironi , markus, ironi....men du kanske skulle hjälpa till att kolla vem som gör sådant, om inte för att slippa få lim i låset, kan ju vara moppe sabotören som gör något på dina fordon nästa gång.

PS. moppeägaren har kanske förtjänat illdådet, men det är jä-igt fegt att hoppa på fordonet. eller åxå så är det ett illdåd, svårt att komma åt...

Last edited:
Va fan, sätt en bomb i tanken som avaktiveras med nån hemlig knapp. Sen spöar du fjortisen som springer omkring utan fingrar.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman