Idioter i södertälje skall inte köra bil

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Har precis kommit hem efter en kul tur med några trevliga typer från tälje och gnesta.
Stannade till vid slussgrillen för att se om det var nån kul typ där.
När jag åker därifrån så svänger upp över gågatan kommer upp i uppförsbacken mot t-korsningen nygatan där kommer det en BMW backades i full kareta mot mig :arsele. Kommer upp och stannar i korsning och håller på att bli nedmejad av en idiot i ytterligare en BMW med fet vinge därbak. Idioten genar över min fil och tror tydligen att blinkers är nått man som enbart sitter på ett fordon för att se coolt ut :mad:
Forstätter ned mot torget utanför parkhotell mot fiskebåten. Där står det nån stjärna som trippelparkerat och sitter i sina bilar och snackar... :Bugar

Vissa borde inte få köra annat än häst med vagn...

Från bondesamhället till dataåldern

SENSEI skrev:
Har precis kommit hem efter en kul tur med några trevliga typer från tälje och gnesta.
Stannade till vid slussgrillen för att se om det var nån kul typ där.
När jag åker därifrån så svänger upp över gågatan kommer upp i uppförsbacken mot t-korsningen nygatan där kommer det en BMW backades i full kareta mot mig :arsele. Kommer upp och stannar i korsning och håller på att bli nedmejad av en idiot i ytterligare en BMW med fet vinge därbak. Idioten genar över min fil och tror tydligen att blinkers är nått man som enbart sitter på ett fordon för att se coolt ut :mad:
Forstätter ned mot torget utanför parkhotell mot fiskebåten. Där står det nån stjärna som trippelparkerat och sitter i sina bilar och snackar... :Bugar

Vissa borde inte få köra annat än häst med vagn...

Från bondesamhället till dataåldern

:) Välkommen till byn!

Kalle_rs skrev:
Stå på längden över 3 platser :va

Då bör det ha funnits platser bredvid för att överhuvud taget kunna komma in... Om det nu fanns platser så kunde väl Sensei ställa sej på nån av dom? :tungan

:banana

Mechanic_D skrev:
Då bör det ha funnits platser bredvid för att överhuvud taget kunna komma in... Om det nu fanns platser så kunde väl Sensei ställa sej på nån av dom? :tungan

Tänkte inte på att man måste skriva så att även en idiot kan förstå vad det står... :D

Alla vet väll kankse vad en dubbelparkering är??? eller inte...
Altså när en bil parkerat intill trotoaren på parkeringsplats. EN bil parkerar vid sidan av denna ( utåt gatan.. där har vi en dubbelparkering) Om sedan en tredje bil ställer sig bredvid bil nr 2 då får vi en trippelparkering.. och ingen gata kvar att köra på...

Är detta klart nog...???

Last edited:
SENSEI skrev:
Tänkte inte på att man måste skriva så att även en idiot kan förstå vad det står... :D

Altså när en bil parkerat intill trotoaren på parkeringsplats. EN bil parkerar vid sidan av denna ( utåt gatan.. där har vi en dubbelparkering) Om sedan en tredje bil ställer sig bredvid bil nr 2 då får vi en trippelparkering.. och ingen gata kavar att köra på...

Är detta klart nog...???

Rackarns, nu gjorde jag bort mej igen, sorry :död

SENSEI skrev:

Altså när en bil parkerat intill trotoaren på parkeringsplats. EN bil parkerar vid sidan av denna ( utåt gatan.. där har vi en dubbelparkering) Om sedan en tredje bil ställer sig bredvid bil nr 2 då får vi en trippelparkering.. och ingen gata kavar att köra på...

Är detta klart nog...???

Dra det igen

SENSEI, du vet väl om att blinkers är extrautrustning på bmw. Tydligen så dyr oxå så att ingen har råd och köpa till det.....

nickname skrev:
SENSEI, du vet väl om att blinkers är extrautrustning på bmw. Tydligen så dyr oxå så att ingen har råd och köpa till det.....
Sorry viste inte att det var så...
Trodde det var som bmw-förare var så upptagna med att fixa håret om någon skulle titta på deras pizzaracer så att de inte har tid att vippa på en spak...
Tänk så fel jag hade :kocko

eus skrev:
Förbjud alla BMW bilar i Södertälje FORT :mad:

förbjud alla BMWs överallt. iaf alla som har dom för att dom tycker det är koolt. :kocko

det är inte koolt att åka BMW. det kanske har varitn, men å komma i en halvrisg BMW sänkt som sören, är inte koolt. :fakta

det är inte koolt att åka BMW. det kanske har varitn, men å komma i en halvrisg BMW sänkt som sören, är inte koolt. :fakta[/QUOTE]

sänkta svettiga beemers (gärna toande rutor) är ju asråa!! :näsblod

Jag blinkar när jag kör med min BMW iaf :) Och vad jag vet så göra både brorsan, morsan och farsan det också! Och dom kör BMW dom me.

Fluxir skrev:
förbjud alla BMWs överallt. iaf alla som har dom för att dom tycker det är koolt. :kocko

det är inte koolt att åka BMW. det kanske har varitn, men å komma i en halvrisg BMW sänkt som sören, är inte koolt. :fakta
Man kör BMW för att dom gör fina och roliga bilar! :) Inte för att det är "koolt"

Ja du Sensei, förvånad över att Södertälje är ett getto? Bara att gapa o svälja.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna