Idioter finns de gott om

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
Tjaaa

Jag funderar hur i helevete folk e funtade , vi har en golf kombi tillsalu och nyss ringde de´en gubbe och frågade om han kunde få komma och kolla på bilen..

Visst inga problem

Då säger gubbfan ja jag vill ju provköra bilen i 3-4 timmar innan jag bestämmer mig..

WHAT:skrämd:skrämd

Va fan tror han??

han svarade att de va fullt normalt att göra så

JÄVLA MUPP:mad:

Har ni varit ute för något lika dant tro eller är jag ensam om detta??

Känns som att han behövde åka en sväng men inte hade bensinpengar ..

Säg att du åker med och att han får pynta soppan innan ni åker iväg, sen höjer du priset på bilen för att du har så många intresserade:D. Tror inte han är så sugen på bilen efter de svaren eller kanske han är!? :D

Han skulle bara åka och storhandla... En kombi lämpar sig ypperligt för ändamålet. Klart billigare än att hyra en bil. Gubben är smart helt enkelt...

Bara att säga att hyrespriset är det du ville ha för bilen + 20% delat med fyra per timme. :tummenupp

Bara att säga att hyrespriset är det du ville ha för bilen + 20% delat med fyra per timme. :tummenupp

En provkörning är ju avklarad på max 20 minuter. Tror inte jag brukar åka mer än 5 minuter. Räcker ju att åka så motorn blir varm.

Säg att han kan få hyra den av dig under dessa timmar. Roligt folk finns det gott om :tummenupp

Har råkat ut för en sådan människa en gång. Ifrågasatte det hela och han sa bara att han ville upptäcka eventuella fel och känna bilen ordentligt. Helt ok för mig, han fick nycklarna och sen fick han komma tillbaka med bilen dagen efter, soppan fick han betala själv. Han hade dock bara kört totalt 8 mil ändå men han var nöjd och köpte åbäket.
Så det är nog inte speciellt vanligt med tanke på hur många bilar jag har sålt och bara stött på en sådan "dåre".

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg