Idiotbrud.. vad göra?

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
Honda VFR 800 -02
Jag o kompisen hade varit iväg på bio och middag under kvällen så vi bestämde oss för att ta en repa i stan för o kolla läget (med bil ja).
När vi beslutade att det var dött och skulle bege oss hem så ser vi en bil som vi tycks känna igen, polarn kikar in i bilen o konstaterar att det inte var några vi kände (en kille och en tjej) :rolleyes:
Efter en stund hamnar vi bredvid dom vid rödlysen på Sveavägen men bryr oss inte utan kör vidare.. När vi sedan efter ytterligare några minuter lägger märke till att vi kör om dom på Essingen så börjar dom jaga, precis innan vi svänger av mot västberga (dom körde -- > Nynäs) vevar bruden ner rutan, ger oss en förbannad blick och kastar någonting på bilen :confused:
Vi åker av för o kolla om det blivit någon skada och kan konstatera att det blivit både en liten buckla och en repa. :finger :finger
Jag har regnr och har via det fått fram namn. Vad gör jag nu.. är det värt att polisanmäla eller ska man sköta det snyggt själv? :fatta!
Tyvärr lyckas jag inte få fram adress eller telenr via eniro eller hitta.se :huvet

tes skrev:
2277575
Tyvärr lyckas jag inte få fram adress eller telenr via eniro eller hitta.se :huvet

Gå in på www.vv.se
Gå in under fordon, sen under "sök fordonsuppgifter" och sist "fordonsuppgifter om annans fordon".

Begär sedan ett fax så får du mera utförlig fakta än va du får på nätet...

För övrigt så antar jag att polisen kastar anmälan i papperskorgen direkt om DU anmäler. Och sen med lite otur så när DU tar hand om det själv så åker du dit.

VaRvStopPEt skrev:
2277576 Gå in på www.vv.se
Gå in under fordon, sen under "sök fordonsuppgifter" och sist "fordonsuppgifter om annans fordon".

Begär sedan ett fax så får du mera utförlig fakta än va du får på nätet...

För övrigt så antar jag att polisen kastar anmälan i papperskorgen direkt om DU anmäler. Och sen med lite otur så när DU tar hand om det själv så åker du dit.

Var in på vv o skickade iväg ett sms o fick lite info, namn o plats där han bor.. men ingenting jag kommer nånvart på...
lätt när man inte har nån fax :3freak :4skrika

Ring upp henne och begär ersättning.
Annars är det väll bara och ge sig på hennes bil med golfklubb etc.

Markus skrev:
2278450 Jag har inget PM, men du har. :mad:

Men det där med bilen och subban som slängde något på den, det är så jävla dålig stil.
:mad:

Sa aldrig att det var du som hade PM, utan War-psycho. Sköt din egen business ;)

Starstriker skrev:
2278455 Sa aldrig att det var du som hade PM, utan War-psycho. Sköt din egen business ;)

Men du har ju också PM.

Men vi missar poängen här, det är så jävla risit att slenga grejer på en bil där vägen skiljs åt, tror f.ö. inte vi har hela storyn:

Alla bojs här har sett hur träffsäkra tjejer är på att kasta grejer (inte alls).
Att nu en tjej påstås ha prickat ett rörligt mål över mitträcket, där det dessutom är nivåskillnad och inte bara träffat ett rörligt mål, dessutom kastat från ett snabbt (i höjd-, sid- och längsled) flyttande objekt- nej, det kan aldrig stämma.

:mattias

Mitt PM är redan konsumerat. Skickade det vidare till War-XXXXX.

Men du har en poäng ang kvinnors förmåga att kasta saker. Att överhuvutaget få iväg någonting längre än fem meter är en bedrift, men att DESSUTOM träffa avsett mål. Nej. Det är något som inte stämmer här.

Markus skrev:
2278467 Men du har ju också PM.

Men vi missar poängen här, det är så jävla risit att slenga grejer på en bil där vägen skiljs åt, tror f.ö. inte vi har hela storyn:

Alla bojs här har sett hur träffsäkra tjejer är på att kasta grejer (inte alls).
Att nu en tjej påstås ha prickat ett rörligt mål över mitträcket, där det dessutom är nivåskillnad och inte bara träffat ett rörligt mål, dessutom kastat från ett snabbt (i höjd-, sid- och längsled) flyttande objekt- nej, det kan aldrig stämma.

Markus skrev:
2278467 Men du har ju också PM.

Det var inte över mitträcke eller någon nivåskillnad. då hade ja aldrig kunnat ta regnr.. de va precis över spärrområdet innan vägen delar sig.. uppenbalrigen va hon en alldeles utmärkt skytt eftersom jag har en förstörd bakdörr :huvet

tes skrev:
2278496 Det var inte över mitträcke eller någon nivåskillnad. då hade ja aldrig kunnat ta regnr.. de va precis över spärrområdet innan vägen delar sig.. uppenbalrigen va hon en alldeles utmärkt skytt eftersom jag har en förstörd bakdörr :huvet

Varför prejade du inte ******? :banana

Varför vart hon sur? Törs jag gå utomhus här uppe i fjollträsk?

Markus skrev:
2278527 Varför prejade du inte ******? :banana

för att jag inte ville ta upp jordens jakt o kanske förstöra bilen ännu mer.. :död då är det bättre att ta upp det med hans morsa/farsa som bilen verkar stå på... :D förhoppningsvis vill dom inte dra in polis och försäkringsbolag utan lösa de mellan oss.. :rolleyes:

Jonte VSB R-T skrev:
2278558 Varför vart hon sur? Törs jag gå utomhus här uppe i fjollträsk?

det är det vi inte vet... vi hade varken provocerat eller nånting annat.. enda vi hade gjort var o kolla in i bilen 2 ggr för o se om de var någon som vi trodde att det var.. :confused:
verkar som att hon behöver gå o kontrollera sin ilska :mad:

Hålla dig inne när du är här :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!