idiotbilister!

gros coeurs

Medlem
Gick med
1 May 2003
Hoj
Ducati 996 2001, 110cc fiddy
kom nyss hem från en sväng på stan i uppsala. plockade ut ninjatrimmet för nåra dagar sen och va ute en sväng på stan, trots gruset. när jag står och väntar vid ett rödlyse så kommer det en sänkt audi a4 quattro med kjolar, solfilm och fan o hans moster. han har nån fjortonårig tjej brevid sej. trots att jag vanligtvis inte låter mej hetsas av dessa så gasar jag iväg som vanligt och då försvinner självklart audin. sedan vid nästa lyse så slår det precis om när jag kommer fram så jag får ge på igen. tror ni inte idioten kommer i full fart om mej, tutandes i MIN fil och prejar ut mej i väggrenen!!! fyfan va jag är förbannad!

tror dessa "streetracers" att de drar en hoj när de gör sådär? de fjuniga idioterna tror att de kan köra bil bara för att de kan alla repliker från fast and furious...nejfyfan

tack för mej!

Rena mordförsöket, lät ju extremt korkat. :kocko En del verkar tro att det är skottpengar på mcförare. Har ofta mött bilister på smala vägar där dem lämnar plats som knappt räcker till en cykel...

Wiseguy skrev:
Hans version finns säkert att läsa på Yatzy.com vid det här laget.

Snälla nån.. likväl som det finns omogna TFAF-anhängare så finns det moppefuckon som inte vet hur man beter sig i trafiken.

Och när nån skryter som sina bragder... vafan, låt fjanten göra det då, bara att ignorera ist för att brusa upp sig över det. Kör ifrån han nästa gång vettja...

von reisen skrev:
Har ofta mött bilister på smala vägar där dem lämnar plats som knappt räcker till en cykel...

Alltså jag vill inte alls försvara ynglingen i det här fallet, då han verkligen verkar vara ute och cykla...

Men, jag har ofta mött motorcyklister på smala vägar där de ofta tror att de är nästa Rossi och tycker att det är ok att använda sig av hela vägbanan...

Last edited:
skoteridioten skrev:
Snälla nån.. likväl som det finns omogna TFAF-anhängare så finns det moppefuckon som inte vet hur man beter sig i trafiken.

Och när nån skryter som sina bragder... vafan, låt fjanten göra det då, bara att ignorera ist för att brusa upp sig över det. Kör ifrån han nästa gång vettja...

Tror inte någon förrutom gros coeurs har brusat upp sig här. Och han gjorde det med rätta (brusa upp sig alltså)

Jag syftade bara på att det brukar ganska snabbt dyka upp trådar över att "man dragit en hoj" på vissa andra forum.

Eller för den delen kolfiberskydd över knogarna... fungerar alldeles utmärkt. Har man sedan ett par stabila stövlar(ännu ett bra skäl att inte köpa skit!) så kan man sparka in både det ena och andra utan att få ont...

Kom ihåg att:

"Personen i filmen är inte samma som skrivit brevet" :tungan

//jaG

Ghost skrev:
Eller batterier i fickan...

UltraMarine skrev:
Man skulle ha fjäderbatong monterad lätt åtkomlig på hojjen...

:kocko

Vad skulle du uträtta med den? Knäcka några ben på en yngling? Därefter bli åtalad för både vårdslöshet i trafik, misshandel; kanske till och med grov misshandel med tanke på att teleskopbatongerna lätt knäcker ett skelettben på 1 slag. Nej ge er inte på idiotiska bilister förr eller senare är det någon som straffar dom också ofta är det trädet ute i skogen eller en skarp kurva. Dessutom har bilföraren vittne vilket mc-föraren avsaknar i detta fallet.

Jag förstår frustrationen över detta men jag säger som många gånger förut angående bilföraren "Än är inte den sista idioten född". Tyärr...

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna