Idiot-wheelie

Jag vet guys... Sorry.
Vet i katten hur jag ska lägga upp den. Vet ni hur man gör, innan jag blir fotad härifrån hehe :huvet
 
hur fan kan man vara så dum att man åker utan skinnställ och hjälm på bakhjulet o på motorvägen :kocko :kocko
 
nomolas skrev:
hur fan kan man vara så dum att man åker utan skinnställ och hjälm på bakhjulet o på motorvägen :kocko :kocko
Jag fick gåshud när jag såg den. Och då menar jag inte av glädje.
 
Det var ju inte så smart... men ändå så är det ju -ganska- sällan sånt går fel. Den här jubelidioten är ändå lite värre. http://usstuntriders.com/media/video/feetover.wmv Såna här grejer måste ju gå åt helvete 9 gånger av 10. Jag menar ju inte att den andra gubben va smart, bara liiite mindre dum än den här :kocko
 
Dangerous_Dave skrev:
Ha ha, ja den killen var ju inte så smart heller.
Tur att HAN inte körde på motorvägen.


Jag läste att det gick 50-60 MPH!! Å han hade beställt jacka och hjälm till nästa försök.... vilken hjälte :7peta

Ganska high-tech att filma en TV :banana
 
Rigge skrev:
Ganska high-tech att filma en TV :banana

haha, jag spelade in en film förut ...som jag spelade upp och filmade med webcameran på tv:n :tungan ....fick ju in det till datan i alla fall :D
hade bara en analog kamera och jag hade inte tv in :(
 
Å alltid ska de ställa sig upp å visa hur häftiga de är när de har kraschat!. Pinsamt! :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top