Video Idiot i rusningtrafik utan marginaler

Är det försent att nominera kandidater till årets Darwin-awards?
I think we have a winner!

Vad är poängen med att dela den här typen av video? Det är väl precis vad personen vill? Det validerar ju bara beteendet.

Påminner om den där tjommen för många år sedan som körde runt Paris(tror jag det var?) han körde väl ihjäl sig lite senare. Det lär ju även den här göra om han inte får sig en rejäl tankeställare.

Vår gamla GR hade ju faktiskt mycket mer marginaler och körde mycket mer förutseende än det här idioterna. Samtidigt så tror jag att hans filmer bidrog starkt till att många idioter trodde sig kunna göra samma sak, men det gör dom inte bara för att dom råkar ha tur några minuter.

Jag tyckte till och med att många av mopedisterna körde onödigt tajt där..... Stackars medtrafikanter...

Förutom bakhjulsåkat var det ganska kontrollerat, hen hade väl försovit sig..... :va

Förutom bakhjulsåkat var det ganska kontrollerat, hen hade väl försovit sig..... :va

Han lär ju dyka upp hyfsat taggad på jobbet i vart fall
..:yoparty

Högsta tillåtna hastighet för MC i Turkiet är för övrigt 80 km/h ute på motorvägar, och 70 km/h på vanliga landsvägar. Både bussar och lastbilar får köra fortare.

Det är varken enkelt eller säkert att köra lagligt där. Heller...

Tja, han har väl bytt till fyra hjul, skakat galler och lite av varje, kanske han fortfarande gör det?

Kanske han åker runt och knackar dörr för att sälja de sista lotterna på den där turbohojen. Eller har någon redan vunnit den? Kanske hans svåger?

Senaste info jag har är att han coachar sonen i gokart.........

Känns som killen kollat på några Ghost Rider filmer på nätet å försöker göra något liknande...

Va shysst morr i hojen iaf...

Tja, han har väl bytt till fyra hjul, skakat galler och lite av varje, kanske han fortfarande gör det?

Kanske han åker runt och knackar dörr för att sälja de sista lotterna på den där turbohojen. Eller har någon redan vunnit den? Kanske hans svåger?
Lite OT nu, men köpte faktiskt en ask Lego AB honom för ett halvår sen ungefär.
Hans grabb hade köpt den men aldrig öppnat den, behövde tydligen pengar för att uppgradera sig från en epa till riktig bil.
Han var jäkligt trevlig iaf, fick bita mig i tungan för att inte be om en autograf :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT