Idiot grodan!!!!!

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
12 cb1000R
Vilka är med på att göra en insamling till att köpa rättiheterna till den där jävla grodan för att sänka skiten i Hallansåsen tillsammans med gammalt överblivet radioaktivt avfall?????
Värsta är att de är en Svensk som kom på idiot idén som sitter och tjänar pengar på skiten!!! :huvet :huvet :huvet :huvet
Kunde han inte bara blivit tappad vid födseln så iden aldrig blev till......
AARRRGGGHHHHHHH!!!!!!!!!

Nu ska vi skilja på pingpongbollar och stenafärjor här.

Upphovsmannen till ljudet är svensk. Det är väl mig veteligen Jamba eller nåt sånt däringa skitföretag som animerat grodjäveln?

Visst, skiten kan sänkas i en djup avgrund tillsammans med krokodiljäveln, inte mig emot.

hållundan skrev:
Nu ska vi skilja på pingpongbollar och stenafärjor här.

Upphovsmannen till ljudet är svensk. Det är väl mig veteligen Jamba eller nåt sånt däringa skitföretag som animerat grodjäveln?

Visst, skiten kan sänkas i en djup avgrund tillsammans med krokodiljäveln, inte mig emot.

Men om "the man" inte kläck idén hade man lugnt kunnat sitta och titta på TV ute att vara nojjig för att lugnet ska störas av gay grodan....
Är medveten om att de är jamba som köpt idén och kör den i botten!!!

hållundan skrev:

nopp animering gjorde en annan..inte jamba.
var nån 3d kille som jag tror bodde i sverige..ahh hade sidan men kommer inte ihåg vart den kan va :va

Och själva 2-taktsljudet var väl några ungdomar som spelade in slutet på 1900 talet eller början på 2000 tror jag.

ozeo skrev:
nopp animering gjorde en annan..inte jamba.
var nån 3d kille som jag tror bodde i sverige..ahh hade sidan men kommer inte ihåg vart den kan va :va

http://www.turboforce3d.com/

"I have made this guy for no particular reason, other than just having fun modelling. The ambition was to make a character that gives an annoying impression. Check out the Annoying Website for an animation with the thing.
To avoid confusion I want to make it clear that I do have an agreement with the companies Jamba!/Jamster and Zed that allows them to distribute artwork with this character as mobile phone content and use it in their advertising. They have not stolen it from me."

Han skriver även:
" For anyone who doesn´t know this, "Crazy Frog" is what the market persist on calling my character The Annoying Thing. I personally hate that name and deeply regret I didn´t put a stop to that early on."

Last edited:
Killen som animerat heter Erik Wernquist(?) och sitter på ett företag i Östermalm och jobbar med flera videos med grodan, så den slipper man inte i första taget :hihi.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8