Idiot Abroad (idiot på resa)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Eftersom sökfunktionen är "sådär" så kanske det redan finns en tråd.

Men vill iaf tipsa om TV-serien "En idiot på resa" .. går på Torsdagar i SVT, men finns även på svtplay.se (sök bara på idiot).

Helt fantastiskt roligt reseprogram, om än något annorlunda.

Jepp, det bästa reseprogram jag sett.
Någonsin.
Alla kategorier.

Han har ungefär samma inställning som mig när det kommer till att resa!

Jo, han är cool. Såg ni indiern som rullade upp kuken två varv på en käpp och sen vred käppen ett varv eller två!?

HAHAHAHA

Såg igår kväll avsnittet när de var i Egypten. Kunde fan inte hålla mig för skratt.

Ukl faktiskt. Jävligt ukl.

Snubblade över det programmet igår, och jag måste säga att det var riktigt bra. Tydligen är det Karl som är programmets skapare och inte Ricky.

Han är ett fullständigt geni den människan medan Gervais är en äcklig fjant.
Grymt roligt program och jag känner smått igen mig på väldigt många punkter :crash

Hur regisserat är det där programmet egentligen?

Jag vill ju tro att han verkligen är lika slö i skallen som det verkar och inte låtsas, men det är ju inte lätt att veta. Sjukt roligt reseprogram i alla fall!:)

Jag såg två program innan jag lessnade. Han är rätt kul, men upplägget är ju detsamma hela hela hela tiden. Åka runt i länder och negga över att inget funkar som hemma i U-landet England.

Jag blev mest bara trött på honom... Det enda han gör är ju för fan att åka runt och gnälla som fan för att han inte får ha det lika bra, modernt och bekvämt som hemma... Visst, med våra västerländska mått mätt så är antagligen de flesta normala hotellrum och liknande jävligt sunkiga i de länder han besöker. Men jämför man med hur de flesta av människorna där bor och spenderar sina liv så kanske det inte är så illa ändå? Nej, tyckte bara han var en bortskämd jävla gnällig västerlänning. Inte särskilt rolig alls, blev bara förbannad på hur otacksam han var hela tiden. Som i avsnittet i indien...

"You will live at my home, in my restaurant"
- Fuck this dude, I can't stay here...
"Us indians respect our guests, so I've got you a room at my friends place"
- Let's go then.

Och så när han kommer dit så börjar han gnälla som fan över att dasset inte funkar som hemme. Inte ett ord av tack eller någotning, bara gnäll gnäll gnäll... Och så när han fick se Taj Mahal... "Jag gillar det inte här, man får ingen lugn och ro. När prinsessan Diane var här fick hon minsann sitta ensam på bänken, men jag måste stå här och trängas med folk."
Men, vem fan tror du att du är ditt jävla pretto!?!?:mad: Nej, fifan för bortskämda och otacksamma jävla västerlänningar.

Är det bara jag som vill slå ett baseballträ i bakhuvet på Ricky Gervais när han garvar sitt vedervärdiga skratt?

Bra program annars ja.

Hur regisserat är det där programmet egentligen?

Jag vill ju tro att han verkligen är lika slö i skallen som det verkar och inte låtsas, men det är ju inte lätt att veta. Sjukt roligt reseprogram i alla fall!:)

Nej, jag tror att han är ganska så smart för övrigt men bra på att spela dum helt enkelt. Tur det för annars skulle programmet antagligen bara bli skit.

Är det bara jag som vill slå ett baseballträ i bakhuvet på Ricky Gervais när han garvar sitt vedervärdiga skratt?

Bra program annars ja.

Jag skulle vilja slå ett baseballträ i huvudet på honom även när han är tyst och köra över honom med spikdäck när han skrattar.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...