Identifiera framgaffel+framhjul

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Har hittat lite delar från en (antagligen) slaktad hoj. En sne gaffel, komplett gramhjul med ok och allt och ett låst skivbromslås i skivan :gnissla . Tänkte dra till polisen på måndag och se om är något dom vill göra med det, men det måste väl vara ganska svårt att spåra?

Kan det vara från en r6? Iom att det inte är en uppochner affel.
Någon som kan säga vad det ska sitta på?

Bifogat

• IMG_0197.JPG
    IMG_0197.JPG
    199.2 KB · Visningar: 80
  • IMG_0198.JPG
    IMG_0198.JPG
    224.9 KB · Visningar: 75
Jag gissar på en kawasaki. zx9r 98 hade ju en sådan blå färg men undra om det inte var uppånergaffel?

jo det ser väldigt likt en zx9r 98, färgen gaffelbenen skivan ser nästan identiskt ut.
Vad är det för märke på oken?

jo det ser väldigt likt en zx9r 98, färgen gaffelbenen skivan ser nästan identiskt ut.
Vad är det för märke på oken?

tokico

Edit: Denna ser väldigt lik ut, samma färg på fälg, likadan ok (ser det iaf ut som)

2884020787_33d5dde8bf.jpg

Lämna till snuten. Gaffelbenen är väldigt snälla mot fingerspetsarna och fingeravtryck fastnar lätt. Förstör inte bevis som kan ge svinen 3 dagsböter (räknat på socialbidrag)

De nyligen snodda hojarna från Falkenberg har väl setts uppåt det hållet, har ni en bra ChopChop där?

Lämna till snuten. Gaffelbenen är väldigt snälla mot fingerspetsarna och fingeravtryck fastnar lätt. Förstör inte bevis som kan ge svinen 3 dagsböter (räknat på socialbidrag)

De nyligen snodda hojarna från Falkenberg har väl setts uppåt det hållet, har ni en bra ChopChop där?

Orkar polisen ta fingeravtryck? Låter väldigt ambitiöst:va

Var nere hos polisen idag och hade med mig två bilder på den som jag skrivit ut. Har kvar sakerna hemma så länge, och om dom inte hittar ägaren inom 3 månader så skulle jag få grejerna :tummenupp

Nån som vet om man kan få nått för det om man säljer det?

Var nere hos polisen idag och hade med mig två bilder på den som jag skrivit ut. Har kvar sakerna hemma så länge, och om dom inte hittar ägaren inom 3 månader så skulle jag få grejerna :tummenupp

Nån som vet om man kan få nått för det om man säljer det?

Hade du fotat fingeravtrycken?..............

Om dom inte frågade efter det hade jag fan åkt ner och tvingat dom kolla efter det, här har dom förmodade stulna grejor med bra underlag för prima avtryck och dom ska inte ta dom?
Varför tog du inte bara med grejorna till Polisen? Prylarna får du oavsett efter 3 månader ju och risken att du förstör bevis minimeras......

Bara lite känslig själv eftersom nån snodde min hoj, om polisen inte frågar efter det så säg det själv. Vem vet dom kanske hittar nåt och du blir en SH hjälte för att du hjälpt dina hoj medmänniskor :)

Hade du fotat fingeravtrycken?..............

Om dom inte frågade efter det hade jag fan åkt ner och tvingat dom kolla efter det, här har dom förmodade stulna grejor med bra underlag för prima avtryck och dom ska inte ta dom?
Varför tog du inte bara med grejorna till Polisen? Prylarna får du oavsett efter 3 månader ju och risken att du förstör bevis minimeras......

Bara lite känslig själv eftersom nån snodde min hoj, om polisen inte frågar efter det så säg det själv. Vem vet dom kanske hittar nåt och du blir en SH hjälte för att du hjälpt dina hoj medmänniskor :)

Andledningen att jag inte tog med grejerna med en gång var att jag inte har b-körkort och ingen som kunde köra :gnissla Så jag tänkte att jag skulle åka ner och kolla med dom först, och sen ta med det ner om dom ville det. Därför tog jag med bilder ett par bilder för att dom skulle se vad det var för delar jag hittat. Det dom sa till mig när jag var där nere var att de helst ville att jag har kvar grejerna i garaget så dom slipper lagra det (...) och komma ner med det om dom hittade ägaren.

Frågan är bara hur det går att kolla fingeravtryck nu iom att det är kanske 5-10 pers. som tagit i den när den skulle hämtas... Fingeravtryck var inget vi tänkte på då :gnissla

Ska gå in och fråga imorgon om dom kan kolla efter fingeravtryck.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage