Idag???

Tobbecoolio skrev:
Finns det nån chans att man träffar på nån från ADHD nere i "stan" idag då.
Inte jag i alla fall.
Ska reka efter lite vägar som jag tänkte bjuda med Er på, på Lördag?
Häng på så vi blir ett gäng! :7peta

ok dit ska jag nog hitta.står det ingen röd RF 900 där kl 18:00 så är det bara att åka.slutar 15:00, sen ska jag ut i skogen och hämta hojen.kan bli tajt om tid. så vänta inte.

/ Tobbe

Tobbecoolio skrev:
ok dit ska jag nog hitta.står det ingen röd RF 900 där kl 18:00 så är det bara att åka.slutar 15:00, sen ska jag ut i skogen och hämta hojen.kan bli tajt om tid. så vänta inte.

/ Tobbe
Vi kan ju vara lite flexibla om vi vet att du vill med!
Räknar med att vi e tillbaks i Alingsås igen efter ca 2 timmar.
Slå gärna en signal till mig när du vet om du kan åka med eller inte.
0709-285866
Då vet vi om vi ska vänta eller inte.

/Niclas

ok e ruskigt sugen på att hänga på. men man vill ju inte lägga sig i diket första rundan på säsongen.men det e klart att skippar jag besöket hos tjejen så hinner jag nog :)

Tobbecoolio skrev:
ok e ruskigt sugen på att hänga på. men man vill ju inte lägga sig i diket första rundan på säsongen.men det e klart att skippar jag besöket hos tjejen så hinner jag nog :)
Vi tar det lugnt, och stressar inte, så du ska nog klara dig helskinnad! :tummenupp

Tobbecoolio skrev:
Jag kommer köra en sukka GSX-750 från 1981 så du behöver nog inte oroa dig för att bli efter...

/Felix

*/ ?>
Back