Idag smäller det!

fasen...den dagen kommer man ihåg!!!!!När man har stannat och stängt av hojen utanför VV-kontoret.....ser i backspegeln när instuktören närmar sig med pappret och "Godkänd" är ikryssad :yoparty

Ett stort grattis!!!!!!!!

GGrattis!!!

Det är min tur på måndag :näsblod

Hoppas att jag klarar det, annars får jag ut och rasta moppen :hihi

stort grattis!!

tyckte du att det var svårt? eller du hade kört massor innan ja!! hmm det är snart dags för mig oxå!! :confused:

jaja, grattis iaf!! se till att behålla det nu oxå då!! :tungan

congraaatz! Börjar nästan bli lite nervös för min uppkörning den 23e... Har ju haft A1-kortet i 4(!)år nu och bil i två. Så man tycker ju att det ska gå vägen.. Var de hårda i sin bedömning eller?

Fan va härligt det måste vara att ha det över nu. Jag kör upp den 12e :gnissla

Grattis!

Men är nervös även fast man kört mycket på 125an kan jag säga. Eller jag var det iaf. Vettifan varför riktigt :S men nervös var man iaf.

Blir en del turer i helgen antar jag ; )

Grattis en gång till

Sususs skrev:
2136957 fasen...den dagen kommer man ihåg!!!!!När man har stannat och stängt av hojen utanför VV-kontoret.....ser i backspegeln när instuktören närmar sig med pappret och "Godkänd" är ikryssad :yoparty

Ett stort grattis!!!!!!!!

Jupp jag tog kort förra året, känndes ganska bra när man kom tillbaka till bulltofta . Parkerade hojen , tog av mig hjälmen då låg insruktören och skrev en massa på sitt papper på tanken . Jaha tyckte jag då .... gick sakta fram , han skrev fortfarande .

Kommer då fram, " grattis, inga problem alls, du körde som du hade haft kort i många år , inget att anmärka på " :tummenupp

Jag blev så jävlaglad jag hoppade upp och krama om honom, var riktigt nära att han fick en puss med , men han ville inte :) Sen fick jag köra körskolans sura hoj tillbaka till Lund , men vilken känsla att köra själv !

Måste tacka Robin här på SH som skjustade mig hem sen :) Tog kort samtidigt !!

ViktorW. skrev:
2136812 Hahahahahaha!!!!!!!!!
Jag e faan bäst!, har vart ute å kört, en kan väl inte sitta framför datorn när det e sånt fint väder som det vart idag!!!
tack för stödet!

Grattis helt sanslöst mycket!! Ser fram emot när det är jag som får lappen! Vill nu vill nu vill nu!!! :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back