Idag skulle det pinas

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Tänkte att man skulle vara nyttig idag, tog cyklen ner på stan, körde ett friskis och svettis pass i en timma.
Kommer ut för att smidigt cykla hem igen.
Då har det blåst ner en annan cykel över min och orsakat punka, jaha, leda cyklen hem i motvind. I vanliga fall tar det fem minuter att komma hem.
Nu tog det 30 min helt plötsligt, inge bra för min tisdplanering då man har tvätt tid vid klockan 14, börjar jobba klockan 16, ska hinna käka, tvätta och duscha innan halv fyra då jag måste gå till jobbet för att hinna dit innan fyra, Bilen snodde Swedie till Stockholm och cyklen gav som sagt upp..
PUST!!!!

Var tvungen å skriva av mig lite...
Någon mer som har haft en ansträngande förmiddag..?

Tvättstugan färdig om en 15 min, sen in i tumlan som ändå inte hinner torka allting innan jag måste gå.

Lagade mat, råkade hålla i tacosås i köttfärssåsen så att den blev så stark att de knappt gick att äta, hälften av maten rann av tallriken och hamnade på bordet när jag skulle ställa ner tallriken...

Ingenting som funkar idag, undrar hur det ska gå att jobba ikväll

Laga punkan på 20 min så har du 10 min extra på dig att diska och göra fint innna du går :tungan

Trevligt o träffa dig i lördes...

Min förmidda var rätt soft. Sov till 13 typ o sen ringde jag lite samtal o kolla datorn efter det.
Gick ner en runda på stan o tjacka saker o nu e jag himma o äter pyttipanna med rödbetor.
Ska väl pula med en grej strax om jag orkar denna timmen, annars finns det en timme efter den.

Spillde ingen mat nånstans..... :)

Fluxir skrev:
,
så resonerar jag med minuter å sekunder oxå. dagar, veckor månader, år.. jaa allt... :rolleyes:

År är väl lite att ta i.

Eller du är definitionen på soffliggare?

Nu ska jag pula med det skitet :banana

Mavve skrev:
Trevligt o träffa dig i lördes...

Min förmidda var rätt soft. Sov till 13 typ o sen ringde jag lite samtal o kolla datorn efter det.
Gick ner en runda på stan o tjacka saker o nu e jag himma o äter pyttipanna med rödbetor.
Ska väl pula med en grej strax om jag orkar denna timmen, annars finns det en timme efter den.

Spillde ingen mat nånstans..... :)

Detsamma :)
Hoppas du hade de roligt

Så där skulle jag oxå vilja ha det...
Som tur är så har jag inte haft nån mer otur direkt nu ikväll..
jobbet är ju inte slut än så man får väl se

Jag var tvungen att gå till jobbet idag och höra massa mÅpefuCkoN susa förbi titt som tätt när jag var i arbetsrummet. Tröttnade på det och gick till ett skrikit klassrum ist.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8