Idag satt lappen!!

TheDude skrev:
WHOHOOOO!!!!! Jag grejade A - körkortet för ca. 1 ½ timme sedan :D :D :D

Nu ska jag ut och bekanta mej med hojen i garaget! Vi synes på vägarna :squid :tummenupp

Grattis!! :tummenupp Jag grejade min lapp i måndags så jag vet hur du känner. Efter uppkörningen bar det av till beviks i linköping där min nyservade zx9r stod :D

Jaha... Då kommer postfrekvensen att sjunka markant nu då när BB m.fl. tar kortet och inte längre har tid att sitta framför datorn... :p

Nej! BB som är så trevlig :crash

Gratulerar! :tummenupp
Håller med tidigare talare; kör efter eget huvud och försök inte köra fortare än att det är kul, vi kör inte hoj för att vara rädda utan för att det är skoj.

LasseB skrev:
Snyggt jobbat :tummenupp Häng med på något onsdagsgazz framöver men kör efter egen förmåga och inte framförvarandes ;) :)

Jag hakar gärna på något onsdagsgazz, säg bara till! Jag ska ta en liten sväng förbi flygrakan idag och spana in lite hojar :D :tummenupp

Jag lovar alla (och mej själv) att jag ska köra med insidan, jag säger även detsamma till er! Vi vill inte ha fler olyckor den här säsongen. Kör lugnt! :tummenupp

Lime skrev:
Jaha... Då kommer postfrekvensen att sjunka markant nu då när BB m.fl. tar kortet och inte längre har tid att sitta framför datorn... :p

Oh yes. Lyckas man så blir det inte lika mycket fina historier och bitchiga inlägg. Förutom nattetid.
Jag tror alla kommer minska skrivandet med tanke på att det snart är sommar o alla kommer vara ute o träffa varandra istället.

CG mannen, CG!

Fick lappen för 6 dagar sen. "Va fan, kan du inte sluta le någongång frågade Rigge", antar att det är samma känsla för dig nu!

Fick dessutom den rosa lappen igår, tar fram den lite då och då och kikar på så blir man glad :D

:tummenupp

Back