Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Safari kan inte öppna sidan eftersom alltförönga omdirigeringar ägde rum"
Ge mig 1900-talet och vanlig skrivbordsvy tillbaka!!Våga vägra mobilanpassad vy.
Gäller kanske inte enbart mobilsidan. Men har en undran ifall det på något sätt går att få sporthoj att minnas vilken post man senast läste i tråden man klickar sig in på, om man har vart inne på tråden vill säga.
Ex denna tråd som är på två sidor, klickar jag in mig på denna tråd från startsidan så vill jag komma till den senaste posten jag läste förra gången, istället för att komma till första posten på första sidan.
Den funktionen finns på ett annat forum jag besöker, och är väldigt praktiskt.![]()
Är jag dum eller saknas en knapp för "sista sidan" när man klickat in sig i en tråd? Har bara knappar för sida 1-7 samt nästa sida.
Gäller kanske inte enbart mobilsidan. Men har en undran ifall det på något sätt går att få sporthoj att minnas vilken post man senast läste i tråden man klickar sig in på, om man har vart inne på tråden vill säga.
Ex denna tråd som är på två sidor, klickar jag in mig på denna tråd från startsidan så vill jag komma till den senaste posten jag läste förra gången, istället för att komma till första posten på första sidan.
Den funktionen finns på ett annat forum jag besöker, och är väldigt praktiskt.![]()
Kan du ta en skärmdump på problemet med se bilder? Kanske enklare för mig att förstå problemet då.
Vad gäller vid sida, så behöver jag att fler får samma fel. Det är en vanlig redirect... =) men om det går, kopiera och klistra in länkens fulla URL är så kanske jag kan få samma fel.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten