Idag köpte man hoj!

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Hoj
Ingen för tillfället
Ja precis som det står. Köpte idag min första hoj, d blev en KTM 640 Lc4 supermoto -03. :)

//Tobbe

Last edited:
worthless_thread_wo_pics.gif

Grattis!!

Grattis!!! Hoppas du har mer tur än vad jag haft,köpte min för 3veckor sedan har stått på verkstan i 1,5 vecka :huvet :huvet

GSXR_FREDDA skrev:
2124277 Grattis!!! Hoppas du har mer tur än vad jag haft,köpte min för 3veckor sedan har stått på verkstan i 1,5 vecka :huvet :huvet

Sådär nu e bilden fixad. Jasså jag får hoppas då att inte jag får problem med min. Vad e d som e fel på den?

MrxXx skrev:
2124386 Sådär nu e bilden fixad. Jasså jag får hoppas då att inte jag får problem med min. Vad e d som e fel på den?
Du får ju lägga upp bilden här så den blir lite större.. :7peta

MrxXx skrev:
2124386 Sådär nu e bilden fixad. Jasså jag får hoppas då att inte jag får problem med min. Vad e d som e fel på den?

Problemet är att den verkar dra ur batteriet,men det sista jag hörde från verkstan var att de ska byta kam på den, mer vet jag inte :confused:

GSXR_FREDDA skrev:
2125464 Problemet är att den verkar dra ur batteriet,men det sista jag hörde från verkstan var att de ska byta kam på den, mer vet jag inte :confused:
Vad är det för verkstad du lämnat den till om dom tänker byta kam när den drar ur batteriet :va

Busaberg skrev:
2125537 Vad är det för verkstad du lämnat den till om dom tänker byta kam när den drar ur batteriet :va
:rofl :rofl :rofl
Men Busaberg har rätt! Låter väldigt konstigt att de ska byta kam. Har de talat om varför!? De har ingen rätt att utföra åtgärder utan DIN tillåtelse!!!!!!

Fin bike förresten :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...