Idag har jag ångest för........

för att jag inte sa det där som jag borde ha sagt... igen.

Vad borde du sagt?

Förlåt?
Vill du ha den i tvåan?
Följ inte med hem till mig, jag kommer mörda dig om du gör det?
Bromsarna fungerar inte på min R1a?

Bestämde precis att jag ska åka ner och hälsa på mina bröder i helgen, och det ger mig, som alltid, omedelbar ångest. Yay....

Haha, det där gick inte riktigt ihop....

Det är komplicerat, det där med syskon. Hela känslospannet av såväl vrede som kärlek och nog kan de framkalla också ångest.....och mer troligt, jag hos dem!

Edit;

Var tvungen att ändra, lät ju rent för illa!

Last edited:
Dom är väldigt bra på avstånd. När jag sen träffar dem så är de inte lika bra. Då blir jag lillasyster som man kan kritisera hur mycket man vill. Jag har aldrig rätt frisyr eller klär mig bra eller gör rätt saker med mitt liv.
På telefon är de mycket snällare, stöttande och schysta. Irl är de duktiga på att få mig skitarg, och sen skratta åt mig när jag säger ifrån, för jag "tål inte skämt".

Jag vill ha svar angående ett jobb som jag inte sökt. Rekryterare och VD har varit på semester efter att ha släpat mig 65mil enkel resa två gånger och nu sitter jag och bara väntar och väntar och väntar....

Jag har bara 4 veckor kvar på semestern :gnissla

Har dessutom fått ett oförklarligt begär efter en rekorderlig banhoj, men då behöver jag nog sälja ene nuvarande hojen först :brinnerup

Beslut, beslut...

Hållt mig undan jobb hela helgen tack vare att jag varit fullbokad med annat, men inatt är det kört.

Bestämde precis att jag ska åka ner och hälsa på mina bröder i helgen, och det ger mig, som alltid, omedelbar ångest. Yay....
E dom snigga? ;) :krama

Jag fick ångest i hela magen idag när jag beställde renoveringssats till hojens kärvande bromscylinder. 702 spänn!!
:gråta :ejuredanfattig

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...